(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S O N D U R A K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S O N D U R A K şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-ne güzeller, ne zengibler gelip gecti su hayat denen misafirhaneden, ne krallar padisahlar... -kimse dünyada ebedi kalmadi, sirasi gelen 'son duraga' ugradi/ugratildi... _________son durak... ÖLÜM... -var olan Allah... harici hayel icinde hayel icinde hayel bir dünyadayiz... * ___yine kutlarim seni Ayselcigim, kalemin daim olsun canim...
Bir kuşun Kanat çırpışı arasındaki Zaman kadarmış Yaşam...
Doğduk Farkedemedik gerçeği Ölümmüş son durak...
Aysel Var (Özbilgin )
yüreğinize sağlık, ölüm son durak değil müminlere. Kabirden kalkış hesap , karşılıklı rıza, yeterki okuyacağımız yaşam kitabı kurana uygunluk arzetsin,
[017.013] [DI] Her insanın boynuna işlediklerini dolarız ve kıyamet günü açılmış bulacağı Kitap'ı önüne çıkarırız. [017.014] [DI] «Kitabını oku, bugün, hesap görücü olarak sen kendine yetersin.»
saygı sevgi , ve muhabbetlerimle kardeşim.
Furkan Evren Nezir tarafından 2/1/2009 7:56:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yaşamla ölüm arasındaki o ince çizgiyi ne güzel anlattı şiiriniz. Yaratılış gayemizi inşaallah unutmayanlardan oluruz. "Dünyada ölümden başkası yalan.! " Saygılarımla.
Bir kuşun Kanat çırpışı arasındaki Zaman kadarmış Yaşam... Ne kadar güzel bir benzetim evet bir kuşun kanat çırpışı kadar zaman aralığıdır yaşam,ama bu kısa zaman aralığında da bazen sevgiler insana ışık hızında gelir bazende bir serçenin kanat uçlarında..işki bu sevgileri tuatabilmedktir öülümden önce..hayata bağlanabilmdektir,zaman ne kadar kısa olursa olsun..yüreğine sağlık sevgilidostum..
Bir kuşun Kanat çırpışı arasındaki Zaman kadarmış Yaşam...
Doğduk Farkedemedik gerçeği Ölümmüş son durak... ====================HARKULADE Çok içten çok arif çokta içtendi Yakalamışınız gönül dostum zaten güneşi Saygı ve selamlarımla _________Ali Cemal AĞIRMAN_________
Bir kuşun Kanat çırpışı arasındaki Zaman kadarmış Yaşam...
...yaşam kısadır...kısalığı göz açıp kapamak kadar geniştir yine de...yine de varolanla yetinmez yaşam...yaşam kucağına kim,ne olsa alır...ayrım yapmaz misafirlerine yaşam...
...yaşam bolluktur bu bakıma...bu bakıma yalnızlığı hiç yoktur yaşamın...yaşamın kıyıları,kenarları sayılamayacak kadar çoktur...çoktur,yok yoktur yaşam bir bakıma...bir bakıma yaşanılan andır yaşam...yaşam her andır çok bakıma...çok bakıma azdır yaşam...
Doğduk Farkedemedik gerçeği Ölümmüş son durak...
sonrası devam edegelen ama farkedemediğimiz acı tatlı hayatımızdır yaşam...
yaşam eninde sonunda ölüme koşar...koşar dört nala yaşam,yanında ne varsa...yanında ne varsa alıp götürür kendiyle yaşam...
yaşam üzerindekilerini taşır yani...yani yorulmak nedir bilmez...bilmez üstündekilerini yarı yolda bırakmak...bilmez nankörlüğü yaşam...yaşam bilmez cana kıymayı...
bilmez,gitmez bir yolculuktur yaşam,sonu ölümlü olsa da...sonu ölümlü olsa da,yaşam yaşar hep...
hayatın kısalığını kuşların kanat çırpmasına benzetmeniz hoşuma gitmedi desem yalan olur. göz açıp kapamak kadar kısa demenin kanat açıp kapaması kuşların. peygamberimizde bir hadiste buyurur ki: " insan hayatı, dünyadan yararlanmak bakımından çölde dört nala giden bir atlının çölün ortasındaki bir ağacın gölgesinden yararlanması kadardır."
Bazı şiirler vardır öylesine uzundur ki insan şiirin vermek istediği mesajı kaçırır. Hani tabiri caizse şiiri yazan yazar yazar yazar ama bir şey anlatamaz. Elbette güzel ve uzun iirler de vardır. Ancak sizin şiiriniz arının balı çiçeğin özünden yaptığu gibi az ve öz bir biçimde ne de güzel anlatıvermişsiniz. Yüreğinize selamlar gönderiyor,BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM. Mustafa EROL
Bir kuşun Kanat çırpışı arasındaki Zaman kadarmış Yaşam...
Doğduk Farkedemedik gerçeği Ölümmüş son durak... ....................... BAŞARILAR DİLERİM.. KISA ÖZ ANLATIMLAR DA GALİBA ÇOK ŞEYLER ANLATIYOR. SİZ BUNU KANITLAMIŞSINIZ.. SELAM VE SAYGILAR
değerli gönül dostum güzel yürekli şair güzel yüreğin üç beş mısrayla şiire akmış kısa öz yalın çok hoş olmuş başarılarının devamını diliyorum hanım kızım
Hayat la ölüm arasına bir küçük çizgi koymuşsunuz, kimi zaman doğrudur, insanlar yaşadıklarının farkına bile varamadan bir de bakmış! SON... Yaşamla ölüm arasındaki çizgiyi nekadar uzatabilir ve bu mesafeyi nekadar nitelikli yaşarsak, sanırım serçenin kanadından, turnanın kanadına taşırız yaşamı.
Bu vesile ile Sevgili Uğur MUMCU'yu da saygıygıyla anmak istiyorum, O nun yaşamına son noktayı koyan hayin elleri lanetliyorum. O iki kanat arasındaki yaşama kimisi sevgiyi, iyiliği doldurup götürür, kimi si de bu güzellikleri yok eden kötülüğü doldurur.
Bazan sayfalar dolusu yazarsınız birşey anlatmaz bazan da 2-3 satır çok şey anlatır. Çok şey anlatmışsınız, selamlar, sevgiler.
ÖZÜNDE SÖZÜNDE GERÇEK BU MALESEF İNSANIN EN BÜYÜK DÜŞMANI NEFSİ NEFSİN TEBİYSİ İMAN İMANLI OLMAK İBADET İBADET SABIR SABIR SELAMET İŞALLAH TEBRİKLER GÜZELDİ SAYGILARIMLA...