sınırları olmayan,adı konmamış paslı bıcaklara gebe bir sevdasın sen bende
çözemedim ne anlatır,ne söyler ne yazarki o gizemli yüzünde...
otur, otur şöyle karşıma niyetim yok bu kez gözbebeklerine yapışmaya dizlerinede yatmayacağım ıslık calıp, türkü söylemenide beklemeyeceğim ve... susacağım mümkünse
zay olmuş dizelerde bulacaksın kendini korkma oku ,oku hadi cesur yürek bir dille... sıradan şeyler değil bunlar zehir, zemberek, can cekişen duyguların izdüşümüdür
hani şu çok bilmiş aptallar varya yani hep yanılanlar işte karşındaki onlardan biri o ...... yani
gerek kalmadan lütfenlere ve gerek kalmadan dudak bükmelere, yalansız cümleler kur bakarak gözlerime... yargılandığını sanma sanık değil yalnızca tanıksın aptallığıma...
üstelik ilk ve tekde değilsin belki , son halkada sen olmayacaksın lakin şu var.... diğerlerinden cok ama cok farklısın ne bileyim daha sevimlice yalanlıyorsun...
hadi bu son olsun, son arzumu karşıla...
yok say zaman kavramını, ve son kez olsun bulaşmadan yalana... neden ve nasıl vurulduğumu anlat ne olur bana...
ne filize durmuş bir fidan, ne eli kalem tutan bir ozan var içimde yıkanıp arındındım böylesi duygulardan haydi, haydi anlat korkmadan...
ölü ozanlar adına yemin olsunki sana alışmayacağım bıraktığın o yerde kalacağım biliyorum sana yakışmadığımı biliyorum sokak fahişesinden cok farklı olmadığımı ve... senin bilmediğin kadar biliyorum sana ait olmadığımı...
yalnız bilmediğim birşey var nasıl başardın bu sahtekarlığı nasıl buğulandı gözlerin, yağmuru nasıl yağdırdın, nasıl sürükledin seline beni adı neydi gülüşlerin ...?
o ölümcül dudaklarındaki haz, kıvrımlı bedenindeki naz kimdi, neydi, nasıl birydi cocukluk aşkınmı yoksa ütopik sevgilinmiydi...?
yıkılmışmıydı tersaneler, benmiydim en usta, yokmuydu başka liman demirleyecek iyi... güzelde... ne vardı böyle vurup gidecek
hani sana bölüp parcalanan geceler, hani gün boyu düşünceler şimdi bunları kim ödeyecek..? . haydi cok şey değil isteğim duygulara hiç dilenci değilim yalvarış yok avuclarımda senin gibi bir güzelde kalsın emeğim...
bilesin cok şey değil isteğim niçin, nasıl, neden hadi son kez anlat cekip gitmeden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİTİK SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİTİK SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.