Sana, seni sevdiğimi söylerken, Şair oluyorum birden. Çıkmaz sokaklar bile Bakıyorum açılıyor denize, Sana sevdiğimi söylerken.
Sana, seni sevdiğimi söylerken, Ceylanlar pınara iniyor, Bir kuş havalanıyor gönlümden. Isparta görünmüyor gülün bin bir renginden, Sana sevdiğimi söylerken.
Sana, seni sevdiğimi söylerken Alınmaz kaleler bile alınıyor, Başı dönüyor askerlerin zaferden. Ferhat ulaşıyor Mevla’ya geçip nefsinden, Sana sevdiğimi söylerken.
Sana, seni sevdiğimi söylerken, Dünya nasibini alıyor güneşten, Gökkuşağı siliyor tüm renklerini, Yalnız bize bırakıyor tüm mavilikleri, Sana sevdiğimi söylerken.
Sana, seni sevdiğimi söylerken, Tükenmez kalemler tükenir oluyor, Aşkımı yazamıyorum derinden. Sana sevdiğimi söylerken , şair oluyorum ben…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİMİ SÖYLERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİMİ SÖYLERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana, seni sevdiğimi söylerken, Tükenmez kalemler tükenir oluyor, Aşkımı yazamıyorum derinden. Sana sevdiğimi söylerken , şair oluyorum ben Gönülden kutlarım güzel şiirinizi.
Tükenmez kalemler tükenir oluyor,
Aşkımı yazamıyorum derinden.
Sana sevdiğimi söylerken ,
şair oluyorum ben
Gönülden kutlarım güzel şiirinizi.