(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖLGE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖLGE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim.Sağolun. Fakat aslını sorarsanız şaşırdım.Fazlasını biliyormusunuz haberim yok ama bu şiirin bir yorumda doğduğunu nereden biliyorsunuz acaba?
Sen demek; hayallerimin içindeki tek aşkım demek… Sen demek; umutsuz hayalim demek… Sen demek; sonu olmayan özlemim demek… Sen demek; kocaman bir yalnızlık demek… Sen demek; benim isyankârlığım demek...
Unutmayacağım seni... Bu kalbe inat bırakmayacağım seni sevmeyi Terketmeyeceğim içimdeki sonsuz sevgini... Senle beraber sensizliği yaşattığı için Hiç unutamayacağım aşk izleri bıraktığı için Bile bile acıyı seçtiği için Her gün dipsiz kuyulara biraz daha sürüklediği Karanlıkları hayatıma soktuğu için Bu kalbi cezalandırıyorum seni sevdiği için Senin gibi imkansızı bile bile tercih ettiği için Asla vazgeçmeyecek seni sevmekten Cezalandırıyorum onu, hep seni sevecek, Eylem’in sonu.... Sen olacaksın, aşkın olacak, hasretin olacak yolumun sonu Sen olacaksın sebebim çaresiz derdim Artık sonu olmayan yollarda derbederim Sensin umutsuzluklarla dolu olan kaderim Beni sonsuzluklara iten tek sebebim, tek kederim, tek sevdiğim... Hiç unutmayacağım seni kardelenim... Hayat çiçeğim...
Kendine iyi bak sevdam Aşktın sen, hayattın, sevdamdın Ulaşılmaz hazinemdin benim, candın… Bir istemen yeterdi İnan bu can senin için ölüme bile giderdi Gidiyorum artık senden, aşkından, sevdamdan gidiyorum Keşke “gitme” deme ihtimalin olsaydı bana Keşke kalbimdeki aşk kırıntılarını sen toplasaydın Sende sevseydin keşke… Senin için kalkan son kadehimi ağır ağır içiyorum Seni içimde son kez doyasıya yaşamak istiyorum çünkü Son kez anlatmak, bağırmak, haykırmak istiyorum ismini Deli gibi sevdim ben seni… Umutsuz sevdamı son kadehimle gömüyorum kalbime Kadehim bitti, şişe bitti, gece bitti, sen bittin…
Sevgilim… Keşke son bulsa sana olan sonsuz sevgim Sonsuzluğu bitirebilir misin sevdiğim Her gece sen diye uykumda ürperdiğim… Hisleri öldürebilir misin Sensizliği yazabilir misin yüreğimin içine İçimde bitiremediğim tek sevgim, sevdiğim, sevdiceğim… Haykırabilir misin delicesine seviyorum diye Söyle sevdiğim İçimdeki sonsuz sevgini bitirebilir misin Benim bitiremediğim…
Sana açılan kapıları kapatamıyorum yüreğimde Belki bir gün aşk kokan, senle kokan yüreğimi ziyaret edersin sende Başkasını gör istemiyorum o senle dolu kalbin içinde Bir ihtimal ya belki sen gelirsin o yüreğe En ihtimalsiz bir günde...
Aşkını bir ihtimal gibi yaşıyorum yüreğimde Ne başkasına izin veriyorum bu kalbi çözmesine ne de kendime Bir ihtimal ya belki sen gelirsin diye İhtimalleri oynuyorum sadece, hiç bir umut yok yüreğimde...
Kaç ihtimal olabilir benden arda kalan yerimde İhtimal yaşayabilir mi avuçlarımdaki yüreğinde Kapalı kalsın tüm kapıların, kilitli kalsın ellerinde Bulabilir misin ki o huzuru, başkasının sevgisinde
Bekleyişler boşuna çıkacaktır bir gün Umutlar suya karışıp akacaktır bir gün Bu sevgi ki güneşi yakacaktır bir gün Bulamazsın o aşkı asla, başka birinde
İhtimalleri yaşıyorum senle dolu olan kalbimde Mutluluğa açılan kapılarımı kapatıyorum kendi ellerimle Şans vermiyorum bu yüreğe, ya başkasını severse...
Umutsuzca bekliyorum kalbim ellerimde Beklemiyorum aslında Gelme ihtimalinle mutluyum sende Ya diyorum gelirse... Ya seviyorum derse...
Senin hayalini kurmuyorum bunca ümitsizliklerin içinde Senin beni sevme ihtimalinle yaşıyorum düşlerimde Ya diyorum hayallerim gerçekleşirse...
Ey benim hâyâllerimdeki biricik aşkım Umutsuz hayalim benim Sonu olmayan özlemim oldun Kocaman bir yalnızlığa saldın beni Şimdi karşımda durup, isyanımı yadırgama...
hem var hem yok varmış gibi görünen ama aslında olmayan kalbin kabullenmesi gerek , sezgi oldugunu gözlerin kabullenmesi gerek, her gördüğünün sevılen olmadıgını , yanıldıgını
kaleminize sağlık