(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFİS CEMAATI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFİS CEMAATI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilmemeyi geçtik hadi bari okusa “kadı” ..ama okusa da anlamaz hep kendine yontar zatı “hep kendine yontar zatı” *********************************** Teşekkürler...
ben yaptım der... benim ettiğim dua sayesinde senin dileğin gerçek oldu... ona tabi olanda der ki efendim sayesinde ayakta duruyoruz, o dua etmese bu güzellikleri yaşamazdık, onun sayesinde herşey... ee peki hani burada Allah ? herşeyin Allah´tan olduğu unutuluyor, insanların birbirlerine vesile oldukları unutuluyor...Allah dilemese ol demezse hiç bir şeyin olmayacağı, efendim dediklerinin duaya bile el açamayacağı bilinmiyor... oysa ki biz herşeyin en doğrusunu biliriz derler... ama bilmedikleri, gözden kaçırdıkları en önemli şey, herşeyin Allah´tan olduğu... ne kuldan, ne hayvandan, ne ağaçtan değil... tek Allah´tan... bunun idrakinde olan huşu içinde elhamdülillah der, Yaradanına varır... diğerleri ise farkında olmadan kula kulluk yapmaya devam ederler.... yüreğinize sağlık efendim. Allah razı olsun inşaAllah...
güzel yorumunuza çok teşekkür. etkili bir yorumdu. ben de şöyle tamamlamak isterim. şiirde dini tabirler kullansam da aslında bu bir olgu. olayı o noktada kayıtlamamak açısından vurgulamak ihtiyacı hissettim. zaten her şey hakikat noktasında dinidir, o da ayrı.. saygılar..
Ne güzel ifade buyurdunuz. Öyle bir zamanda yasiyoruz ki okumadan bilen cook insan var. Ama neyi bilmedigini bilmiyorlar... Ahh bir de onu bilebilseler.
bari okusa “kadı”
..ama okusa da anlamaz
hep kendine yontar zatı
“hep kendine yontar zatı”
*********************************** Teşekkürler...