(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLI BAŞTAN ALMAYA KARARLI BUNLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLI BAŞTAN ALMAYA KARARLI BUNLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aklı baştan almaya kararlı bunlar kah o bombayla kah bu "bombay"la..
iletişimin yüzde doksanı sözsüzmüş.. katılıyorum.. aynen!..
size diyeceğim ise şu… "Kur’an yazmış her şeyi.." en baştan…
Bu nasıl olur?... ..Olamaz, bu nasıl olur?!..
işte aklımı alan bu..
size bir şey kalmadı Maalesef.. size bir şey kalmadı
sayın çok akıllılar...
size bir şey kalmadı...
Allahu Ekber.. Allahu Ekber...
yürekten kutlarım efendim....oldukça güzel ve derin bir şiirdi.... düşündürdü halimizi.....işmiz zor....Allah yar ve yardımcımız olsun.... hem hissediş, hem de söyleyiş olarak mükemmel bir şiirdi.... kutları....selam ve hürmetler...
ŞAİRİ BU GÜZEL VEDE ANLAMLI DİZELERİNDEN DOLAYI TEBRİK EDER HAYATTA TÜM GÜZELLİKLERİN GÖNLÜNCE OLMASINI DİLER İNŞALLAH NİCE YILLARA BAŞARIYLA GİRMESİNİ DİLERİM SEVGİ VE SAYGILAR....
size bir şey kalmadı
Maalesef.. size bir şey kalmadı
sayın çok akıllılar...
anlamlı ve güzel bir şiirdi. Kutlarım
dostça selam