(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
******papatyalar bile yalan söylemiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
******papatyalar bile yalan söylemiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Solmaya yüz tutmuş bir çiçeğim ben,binlercesi arasında unutulan.Güneşin terk ettiği bahçelerde kaybolan.Sulanmayan,koklanmayan,dokunulmayan... Ne yapraklarım var ne de dikenlerim,kimsesizim.Bir su damlası denizin yanında nasıl bir "hiç" gibi görüyorsa kendini,ben de binlerce çiçek arasında öyleyim.Ne gündüzleri seviyorum ne de geceleri,ne rüzgarı seviyorum ne de aydınlığı.....Ben papatyayım yalan demem sana geldiyse sevmiyor diyen son yaprağım benim suçummu şaire der ağlar ppatya...bence paptyadan özür dilemelisiniz:)
Slm...çiçekleri,hayvanları,insanları tüm calıları severim ve kıyamam.Bu edebiyatta bir kişileştirme sanatıdır bilirsiniz.Artı şu anda özürdilemekse insanlık adına yine insandan dilemeliyiz.Dünyada olanlara,kıyımlara,katliamlara bakınca...
ay canım senin sayfana yorum yazmak kadar keyifli bişey olamaz şarkı tadımda beste tadımda yüreğinin tadında şiirmi şarkı mı bu dizeler canımcım kutlu olsun kutluyorum........
Papatya fallarını yapraklarını önceden sayıp da başlarsan seviyor- sevmiyora ilk yalanı kurmuş olursun. Ancak masumca alırsan dalından ve ruh güzelliğin ile dokuyarak okursan verecektir sana doğruyu. Ne demişler sen yine de fala inanma,falsız da kalma. Yeri gelmişken bir başka konuya gireyim. Papatyanın ne günahı var ki onu emellerimize alet etmek için hem dalından kopartıyoruz hem de çiçeklerini bir bir yoluyoruz arkadaşım yaaaaaa:))))). Sevgiyle kalın.
Papatyalar yalnız kalan gönülün avuntusudur. Ahh ! bir fallar gönülün istediği gibi çıksa . Güzel bir heceyle anlatılan şiiri ve Şaireyi gönülden kutlarım. Saygılar
Sahteymiş gülüşü, her sözü sahte Sever gibi yapmış oysa sevmemiş Nasıl da kanmışım bütün fallara Papatyalar bile yalan söylemiş
Gelmezdi aklıma vefasız olsun Ellerle eğlenip beni unutsun Avuturmuş meğer solsun, kurusun Papatyalar bile yalan söylemiş
İnandığım her şey yıkıldı birden Hiç farkım kalmamış gözünde elden Yalnız o değilmiş ihanet eden Papatyalar bile yalan söylemiş
Papatyalar mı yalan söylemiş.... Yok sa güvendiğin dağlara karmı yağmış. Güzel bir sunuydu 6+5 duraklı 11 li ölçülü ama hüzzam tadında.... Ne dersiniz?.....
TEBRİKLER ŞAİR ARKADAŞIM.