(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...........FAYDASI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...........FAYDASI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelebekler gibi kanatlanarak Tek yürek tek beden kenetlenerek Bir yüce sevdayla hep emek emek Gönlüm nakış nakış seni dokuyor
Bu güzel şiiri okumadan ve bir şeyler yazmadan eve gidemezdim. saat 23.00 Gönüle düşerse o sevda ister nakış işlersin. İstersen katre katre gözyaşlarınla dizeleri ıslatırsın. Bulutlarmı nemli yoksa gözyaşların mı...... Sevgilerimle.....
...... nakış nakış işlenmiş tam kadınca bir şiir. ......kaleminin hiç paydosu olmasın annecim. ...... ne güzel demi kızın ve torununla aynı sitede şiirce muhabbet! süper bişey...
Ne kadar gizlesem hiç faydası yok Görenler gözümden seni okuyor Sabahtan akşama hiç paydosu yok Gönlüm nakış nakış seni dokuyor
hem anlam hemde teknik açıdan süper dörtlük ve dörtlükler.... tabi bu şiirin sahibi insanın anneannesi olunca başka bi gurur duyuyor insan... öpüyorum ellerinden anneanne...
eren iren
mösyö_poe tarafından 1/7/2009 4:48:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kadar gizlesem hiç faydası yok Görenler gözümden seni okuyor Sabahtan akşama hiç paydosu yok Gönlüm nakış nakış seni dokuyor
Kıskanılası dizeler...Özellikle bu dörtlüğü keşke ben yazsaydım diyorum ama şiir annem biz daha kalem tutamazken işin ehlisiydi...Ruhu gibi güzel şiirleri yazan o elleri öpüyorum şiir annem.
Görenler gözümden seni okuyor
Sabahtan akşama hiç paydosu yok
Gönlüm nakış nakış seni dokuyor
Dilimin ucunda gezinen sensin
Halimden tavrımdan sezilen sensin
Duygu tellerime dizilen sensin
Gönlüm nakış nakış seni dokuyor
Kelebekler gibi kanatlanarak
Tek yürek tek beden kenetlenerek
Bir yüce sevdayla hep emek emek
Gönlüm nakış nakış seni dokuyor
Bu güzel şiiri okumadan ve bir şeyler yazmadan eve gidemezdim. saat 23.00
Gönüle düşerse o sevda ister nakış işlersin.
İstersen katre katre gözyaşlarınla dizeleri ıslatırsın.
Bulutlarmı nemli yoksa gözyaşların mı......
Sevgilerimle.....