(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BURUK ACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BURUK ACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Kardeşim Adnan Bey, hüsran, hayal kırıklığı demek olduğundan doğrusu elbet de hayal kırıklığına uğramaktır, ama insanın hayatında bazı dönemler vardır ki, üst üsie yaşadığı hayal kırıklıklarını dert edinir de bu iç ağrısını bir süre çekmek zorunda kalabilir... Şiirde de bu anlamda kullanılmıştır. Saygılarımla.
OLdukça eskiden yazılmış şairin ilk gençlik yıllarına ait bir şiir olmalı. Am şiirdeki konu hiç eskimemiş ve güncelliğini hala koruyor zaten böylesi bir konu hiç eskimeyecek.
Vefanın bir semt adı olduğunu ve sadece sineklere kaldığını söyleyen bir şiir. Demek şairin halini hatırını sadece sinekler sorar olmuş onların derdi de yan kan içmek ya da ısırmak ...
Yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum,yılan yavru vermiş durmadan ısırıyor,beni ısırmasın diye kaöçanları da bir gün ısıracaktır,dişlerinden salya akıyor....
ö.ç.m tarafından 1/5/2009 8:07:40 PM zamanında düzenlenmiştir.