(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OZAN FARKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OZAN FARKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer Fatma Hanımefendi paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Cevdet Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Şehamettin Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Cemil Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Fikretl Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Doğruluktan şaşmayandır, zulme karşı susmayandır, Zorbanın en zorlusuna, ölse kulak asmayandır... Evet şair doğrudan şaşmayan...sözünün eri...ezilenin yanında olandır... Güzel dizeler Kutlarım..Saygılar
Saygıdeğer Ahmet Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Yunus Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Ahmet Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Yüksel Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Gözü içe devrik olur, dili Hak’ka çevrik olur, Eritir demir dağları, türküsü de kavruk olur ne güzel demiş ozan kaleminize yüreğinize sağlık kutluyorum
Saygıdeğer Metin Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Eyup Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Zorbanın en zorlusuna, ölse kulak asmayandır...
İyi ki ozanlar var...
Çoğunluk suspus olurken doğruları haykıracak sesler gerek.
Yüreğinize sağlık.