(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUY SESİMİ SEVDİĞİM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUY SESİMİ SEVDİĞİM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine çok güzel, yine duygu yüklü ve yine klasınıza yakışan bir şiir okudum...yürekten kutlarım efendim...teşekkürler...
not: "YOLDAYIM" adlı şiirinizi besteledim ancak bildiğim kadar yazmaya çalışıyorum..yazdım aslında eksik-doğru salı günü ud hocam bakarız notaya dedi..o yüzden bir şeye benzesin istiyorum...o kadar emek verdim sonuçta...bir süre nota gecikecek..yalnız siz bana e-mail değil de posta adresinizi versemiz daha iyi olur...henüz sesli kayıt yapma imkânı bulamadım..iyi bir teyp bulursam belki ud hocama rica eder ve kayda alıp bir çalgıyla da olsa yollamak isterim...bu gecikme için çok özür dilerim efendim...inşallah ilerde başka şiirlerinizi de bestelemek amatörce de olsa kısmet olur...ya nasip diyelim artık...ben de aslında çok merak ediyorum acaba bestemi beğenecek misiniz diye...inşallah bu konuda mahçup olmam...bu vesileyle selam ve saygılarımı sunarım...
oktayzerrin tarafından 12/27/2008 1:19:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
RİCA EDERİM EFENDİM...ŞAHSINIZDA BU BESTEMİ TÜM ABİSİNİ ŞU VEYA BU ŞEKİLDE YİTİRMİŞ İNSANLARA DA İTHÂF EDİYORUM MÜSAADENİZLE...TEŞEKKÜRLER...SAYGIMLA...
Hocam teşekkür benden geç olması hiç önemli değil, sizi yordum ona üzülüyorum ve nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum öyle mutluyumki anlatamam ...Bana rahmetli Abimi ölsüzleştirmiş gibi rahatım sagolun.. Hele sizden dinlemek beni çok mutlu edecek sagolun var olun efendim sevgi ile kalın.
.....Ç
.............O
.......................K
.............................................
.............................................G
...................................Ü
.........................Z
...............E
....L
.............................................
S
.......A
.............Y
....................G
...........................I
.................................L
........................................A
.................................................R
.....................................................
...........ADNAN .....ŞAHİN...........