(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman içinde değişiriz hepimiz.Bizler değişiriz dünyamız değişir.Dünya değişir ufkumuz değişir.Ufkumuz değiştikçe düşüncelerimiz değişir.Değişen düşüncelerimiz derinleşir.Derinleşen düşüncelerimiz yüzeyde kalan herşeye yabancılaşır.Kaleminizden çok güzel bir şiir okudum.Selam ve hürmetlerim ile naçizane tebrik ederim efendim.
Ne trenlerin düdük sesi, Ne kuşların çığlıkları.. Ne tarlamdaki çatlamış toprak, Ne de alnımdan düşen ter. Gelmiyor artık hiç bana aşina.. Ne gözlerinin, ....................ne Bursa''nın yeşili, Ne günün,ne lambanın ışığı, Bazen ılık, ..................bazen deli rüzgarın ıslığı, Gelmiyor bana hiç artık aşina.. Bir yabancı var bende, ................................seninle bütünleşen, Bir yol çizmişim yüreğimde, ................................seninle birleşen, Delikanlılık çağı işte, ................................bazen üzgün,bazen şen, Artık ne yapsam boşuna, Düşüncelerim bile, ............................gelmiyor hiç bana aşina...
Delikanlılık çağı işte, ................................bazen üzgün,bazen şen, Artık ne yapsam boşuna, Düşüncelerim bile, ............................gelmiyor hiç bana aşina... Gönül yaşları şar gider ustad.Gönül yaşlanmadıkça siz daha nice satırlarda genç bir dimağın duygularını yansıtmaya devam edersiniz ...saygılar ..sağlıcakla kalın...
Bir yabancı var bende, ................................seninle bütünleşen, Bir yol çizmişim yüreğimde, ................................seninle birleşen, Delikanlılık çağı işte, ................................bazen üzgün,bazen şen, Artık ne yapsam boşuna, Düşüncelerim bile, ............................gelmiyor hiç bana aşina...
Bir yabancı var bende, ................................seninle bütünleşen, Bir yol çizmişim yüreğimde, ................................seninle birleşen, Delikanlılık çağı işte, ................................bazen üzgün,bazen şen, Artık ne yapsam boşuna, Düşüncelerim bile, ............................gelmiyor hiç bana aşina... *********** Bu bölümü vitrini alıyorum...Ben bu duygulara aşinayım diyorum.
................................seninle bütünleşen, Bir yol çizmişim yüreğimde, ................................seninle birleşen, Delikanlılık çağı işte, ................................bazen üzgün,bazen şen, Artık ne yapsam boşuna, Düşüncelerim bile, ............................gelmiyor hiç bana aşina...
hepimiz zaman zaman düşüncelerimizde gördüklerimizde yabancılaşırız her nedense hayatın akışı böyle kah neşe kah üzüntü..Dilerim hep güzelliklere açılsın yüreğinizin penceresi değerli kardeşim..