Düşüp düşüp ıssız kuyulara gözlerin derin hülyalarda yeter gezinmesin... rüyaların için çok ağladın Yusuf oldun bunca yeter bu kez katilin züleyha olmasın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KATİLİN ZÜLEYHA OLMASIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KATİLİN ZÜLEYHA OLMASIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Hayatta ya tozu dumana katarsın, ya da tozu dumanı yutarsın"... Şiir kötülükleri iyiliğe çeviren tek güçtür… .......................................... Saygı ve selamlar..
Ne beklemişki,bu dalan ehvamlı kuylara demi yine hülyalarda oluyor, ve şair öyle bir nasihat işliyor ki şiirine korkarcasına yazdığı kişiyi kalemiyle koruyor... ve aşk Yusuf kadar amel ile örülmüş,ve ecel züleyha kadar aşkın ölüm şevkati ellerine benzetiliyor Kim demiş kim okumuş bu şiir kısadır diye,bu sayfaya sığmadı benı okuduklarım.. Kalemin daim olsun şairim.
ÇOK ince ve ruhu okşayan güzel yorumunuz için teşekkürlerimi kabul buyurunuz efendim... sayfamı ziyaret edip şiiri okuma zahmetinde bulunduğunuz için de ayrıca teşekkürlerimi iletir... güçlü kaleminize saygılarımı sunarım
Düşüp düşüp ıssız kuyulara gözlerin derin hülyalarda yeter gezinmesin... rüyaların için çok ağladın Yusuf oldun bunca yeter bu kez katilin züleyha olmasın...
Şiir kötülükleri iyiliğe çeviren tek güçtür…
.......................................... Saygı ve selamlar..