(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Mutlu olmanın en garantili yolu bir başkasını mutlu etmektir”… Şiir kötülükleri iyiliğe çeviren tek güçtür… .......................................... Saygı ve selamlar..
O kuşlar sen olmayasın? Şiirin hamuru sende öncelerden yoğurulmuş,dimağında beslenmiş bütün kahırlarla ihtiraslarla savaşlarla, Ve yakacak biri çıktı bu tufan yağmuru üzerine bir yangın ve sen şair hamurunu sürdün dilinden ocağa... Bizler yedik doyduk gözlerimize bir intahar daha eklendi,ve kulaklarımıza işittiğimiz bu şiir.. Söylerim sana,aynı anlamda bir daha derim yine derim,sen ne çeşit kavruldun yada hangi yazamadıkların bu şekil yaktı seni,külünün kokusunu vurmussun satır aralarına birde başı büyük ayakları küçük korkular koymussun,sen bilmez misin ki en insan olan sensiz bizleriz,ve sen yine bilmez misin,kaç kez yaksanda kendini mısranda,her satır başında yeniden doğarsın... Şair her bağırdığında ilk duyan ben olurum sen yaz yine yaz daim yaz...
Kirli oklarla saf çocukluğu vurulmuş bir hayatın;acıyla ve hüzünle yoğrulup kahır fırınında küle döndürülen yüreğini taşımaktan yorulan,perişan düşlerin yalnız sözcükleridir bu şiirler... okuyanı az oldu hep,anlayanı da öyle... şimdi siz gibi birini bulmuş olmak kavruk bir çölde sarabını bulmak gibi ruhumda umut çiçeklerini yeşertti... DEĞERLİ YORUMUNUZ İÇİN ÇOKÇA TEŞEKKÜRLER EFENDİM... AMA ŞUNU BİLİNİZ Kİ BU KALEMİN YAZMAYA DEVAM ETMESİ DEMEK ;HÜZNÜN ONUN ODASINI YENİDEN GASPETMESİ DEMEKTİR... UYKUSUZ GECELERİMİN ÜRKÜTEN SESLERİNE TEKRAR TANIK OLMAKTAN KORKUYORUM DOĞRUSU EFENDİM... SAYGILAR HÜRMETLER...
Derken uyandım uykudan anne beni sar korkuyorum korkuyorum bir ihtimalden HEYHAT!... beni yordu dudaklarım kalbimde gelip gitmeyen bir sancı bir hataya çarpan yüzüm şimdi pişmanlıklara çok geç...
çok güzel... harika bizimle paylaştıgınız içinde teşekkürler...
hayatı ölüm yuttu... yıldızı sabah... sanki içimde birikenleri okudum...nedenini bilmediğim bi acı yaşıyorum...duygularımı anlatmış bu şiir...teşekkürler...saygılarımla...
“Mutlu olmanın en garantili yolu bir başkasını mutlu etmektir”…
Şiir kötülükleri iyiliğe çeviren tek güçtür…
.......................................... Saygı ve selamlar..