(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hasta insanlara ne aşağılayıcı bir terimle yaklaşılmış.(tımarhane, deli hastahanesi vb.) herkesin çıldırdığı bir nokta mutlaka ki olmuştur hayatının bir yerinde ve virgül koyup devam edebilmişse başarabilmiş ise beynindeki yüklerden kurtulmayı yüzleşerek tebrik etmeli diye düşünüyorum...
bakış açısı tarafından 12/20/2008 1:22:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
senin iyi olman benim için çok önemli. kafana artık herşeyi takma olur mu? canımsın ve her zaman yanındayım. Mısır'a haftasonu gidiyorum.o zamana kadar görüşürüz. sevgimle kal.
teşekkür ederim can.en yakın şahitlerden biri sensin yaşadıklarıma. Mısır'a gidiyormuşsun Selim söyledi. ailene sevgi ve saygılarımı ilet. sen şiirde çok iyisin ben biliyorum. bu tekneden herkes ekmek yiyemez.
yorumunuz şiirimi ne kadar objektif bir gözle okuduğunuzu gösterdi. ve herkes anlıyarak okusa, yorumlasa.yazılanlar sadece hayal dünyasından ibaret değildir. teşekkür ederim.
herkesin çıldırdığı bir nokta mutlaka ki olmuştur hayatının bir yerinde
ve
virgül koyup devam edebilmişse
başarabilmiş ise beynindeki yüklerden kurtulmayı yüzleşerek
tebrik etmeli diye düşünüyorum...
bakış açısı tarafından 12/20/2008 1:22:11 AM zamanında düzenlenmiştir.