(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Di'li geçmiş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Di'li geçmiş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
--------------------------- di'li Geçmiş----------------------------------------- bir sokak lambası altında di'li geçmiş yaşananlar hayatımdan çıkışınla söner umutlar yıkılır hayaller yaramaz artık bana, yaşanan hayatlar geçmişteki sevdiklerimiz artık hiç bişeyimiz oldular sokak lambası halen yanık olsada öptüğümüz ellere bakmak olduk sevdiğimiz kızları görmez olduk sokak lambasında bir seni bir beni birarada görmez olduk artık geçmiş zamanlı cümleler kurduk sevdim,sevdi,sevdin diyerek di'li geçmişti artık tüm yaşanan sevgiler ben gider oldum o lambadan sen yanımda olmadan sönünce umutlar körelir hayatlar bu lambanın altında di'li geçmişti yaşananlar -------------------------------------Mehmet Mahsun Demir ---------------------- şiiriniz gayet güzel istedim ki benim aynı adı taşıyan şiiirimede bir bakın ii akşamlar :))
herkesin vardır di'li geçmişleri..:) ben kısa tuttum siz uzun yazmışsınız.. herkesin hikayesinin aynı uzunlukta olmadığı gibi.. ama ortak payda geçmişte kalanlar.. yoruma teşekkür..
di'li geçmiş zamanlardan bir sevgi var şimdi her an hatırladığım ama unutmak istediğim bedenimde etkileri hala süren hala istediğim ama unutmak istediğim
Şimdi di’li geçmiş zamanız artık.. Di’li geçmiş.. Dili geçmiş... Anlamını yitirmiş...
...şimdi...şimdi,eski şimdi değil...
...artık her anlam,her an değişiyor...artık sabah iyi olan bir durum,akşama varmadan kötü yaftalanıyor artık...artık zaman da aynı saat değil...vakit de istediği gibi hareket ediyor artık...
...artık,ağzı olan değil,hareket eden konuşuyor...
...artık,küçükler büyüklere yer vermiyor...artık giden bir daha dönmüyor...artık dum duma bir hayat söz konusu...
ablam küçük cümlere büyük anlamlar yükleme :) çok konuş dinleyelim :) anlamaz bazen bazıları kısa derin şiirleri anladın sen onu :) seni çok seviorum tebrikler...
Geçmiş, geçmişte geriye ne kalmış...