(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşler mi zamansız Zamanlar mı düşsüz Öyle bir düş gör ki zamanı da yeride memnun etsin seni.Düşünle çağlaya, düşünle coşasın. Hayırlara yorarak, umutlara koşasın. Sevgiler.
Düşüvermişti zaman Kayıp gitmişti o an. ................................... bellegimiz istediğini unutmakta ustadır şair düşsel imgelerin emegini kutlarım zaman ki gizli olanı meydana çıkarır meydanda olanı gizler kayıp gitsede zaman
*********************** Gerçekleşmeyen düşler zamansız düşler oluyor herhalde. Zamansız düşler de daha sonraki zamanlarda düşsüz bırakıyor. Her düşünüzün gerçek olması temennisiyle. Güzel şiirini kutladım. Selamlar.
Düşüvermişti zaman Kayıp gitmişti o an. ------------------------- Bazen insan gördüğü düşü,düş analizine bakınca;düş kırıklığına uğarar. Anlatmak istediğim;insan gördüğü rüyayı rüya tabirine bakıp;manasını öğrenince,hayal kırıklığına uğrar.diye demek istedim. Şiirin güzeldi. Ayrıca sayfama bıraktığın ilk yorumun için teşekkürler. Saygı ve selam.
anı zamana yayarak anlatmışsınız kaybettiğimiz DÜŞleri belki de.önemli olan hissettirdikleriniz mi yoksa hissettikleriniz mi? Her anlamda şiiriniz DÜŞündürüyor, DÜŞletiyor. belki de şiirin en cilveli tarafına DÜŞtüm şu an... Yüreğinize sağlık.
İlk beyitte yazdıklarınızın cevabını üçüncü beyitte vermişsiniz zaten, düşler zamansız gelip, içimizden düşü/veriyorlar... Ya biz tutamıyoruz, ya da hatalı olan; zaman... Beğenerek okudum arkadaşım, tebrikler, saygılar...
Düş ve zaman ,kimi zaman düşlerde kaybolur,kimi zaman ,zamanla sürklenir,Kimi zaman ise her ikisinde buluruz kendimizi,,Çok anlamlı,özel ve değerli dizelerdi yüreğinize sağlık saygılar..
Bazen arzu ettiklerimiz girmez düşlere, istemediğimizle se karabasan olurlar. Düşler
Ben gidiyom yârim beni düş de gör. Ateşinle yaktın beni işte gör. Keşke bu sevgiyi sevmez olaydım. Duacıyım bir kötüye düş de gör...............Kardelen26
Hep güzeliklerin düşlerinden gitmemesi dileğiyle. Saygılar.
Düşüme düştü Düşte Zamansız zaman Sevindiren Yoran Hüzünlere boğan... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Çok güzeldi canım arkadaşım ♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Ne kadar çok şey anlatmışsın kısa dizelerinle♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Gönülden kutluyorum seni♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Neydi elden kayıp giden Elleri boş koyup giden Zamansız bir ayrılık mı Oylum oylum oyup giden...
Yıldız gibi kaydın işte Geceyi gün saydım işte Hem yokuşta hem inişte Beni darda koyup giden
Düştü kâlpten zaman düştü Kor alev yanan gülüştü Dostu üzdü el gülüştü Ahuzârda koyup giden
Dönüşü yok o gidişin Boşunadır el edişin Gelir gider Gel-Git düşün İntizarda koyup giden... .............................
An vardırki, ömre bedel Bedel vardır ömür eder Aşk dediğin kor alevdir Bilmem kaç ton kömür eder...Saygılar sayın gökaslan...Nitelik ve nicelik dolu bir şiirdi.
Şaban Aktaş tarafından 12/19/2008 2:56:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
YÜREGİNİZE SAĞLIK KISA VE ÖZ ŞİİR saygılar çok güze di, bazen küçük dizelerin derinsel anlatımı daha yogun oluyor. altına yazamadığım bAZI DİZELER GİBİ.
Düşüvermişti zaman Kayıp gitmişti o an. Ah o düşler uyandığımızda yok olan.bazen bitmesini istemedigimiz.bazen kabus olan düşler.... Düş zaman tanımaz...Duygu yansıması... Güzeld anlatım...Saygılar
ya bütün güzellikler bu düş gibi olmalı...