(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
M€r@k şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
M€r@k şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bir cümleyim virgüle takılmış… Seninle, bana nokta koyar mısın?
Adını sevdayla ansam, yolumu bulur musun? Benim de çatıma güneş gibi doğar mısın?
Ezelim değilsin ama Ahirim olur musun?
cok guzel sozlerle bitirilmis gercek bir ant bu aslında.. hayat boyu beklentileri 2 cumlede sıralamıssınız .. ,insanın sevgiden baska beklentisi olabilirmiki.. tebrikler
Ben bir cümleyim virgüle takılmış… Seninle, bana nokta koyar mısın?
---aşk...ne söyletmez ki zata...zata yükler kendini...kendini tümce tümce yaz beni der....der anlat beni...der,nokta nokta işle beni beyaz,açılmamış sayfalara...sayfalara sakla beni der aşk...aşk susmaz,konuşur hep yürekle...yürekle yol alır,yürekle yola devam eder,mola vermeden...mola vermeden virgülllerle ayırır,üzerine nakışlanan anlamları AŞK...
Adını sevdayla ansam, yolumu bulur musun? Benim de çatıma güneş gibi doğar mısın?
---Kİ ZATEN AŞK,hayattır...hayatın kendisidir...kısadır ama uzundur açılımı...açılımı,sevdadır...açılımı,niyetlendiğimiz adrestir...nefestir...sestir aşk...aşk güneştir daha doğrusu...içi dışı ısıtır ve dışı içi korur...zemheri vakitleri,ılıman vakit eyler aşk...aşk edison lambası gibi aydınlatır karanlığı,güneşin geceden sonra gündüzü aydınlattığı gibi...
Ezelim değilsin ama Ahirim olur musun?
---önceden olmasa da etkisi,sonradır tesiri hep aşkın...aşkın sonrası hep devam eder yüreklerde...yüreklerde kaybolmaz yeri...yüreklerde,kalıcıdır,can alıcıdır aşk...YÜREKLERDEDİR aşk...
---ve aşk hissettiğimiz duygudur...şiirdir daha çok...daha çok ilahi,daha fazla salihdir aşk...aşk olduğu gibidir,aktığı ve baktığı gibi vardır her canda,her zamanda AŞK...AŞK ihlastır her dudakta....
İçimden geçenleri kaleminizden dökülmüş olarak görmek inanılmaz bir sevinç verdi... İlgi, alaka ve muhteşem yorumunuza teşekkür ederim...Onure ettiniz...
Seninle, bana nokta koyar mısın?
Adını sevdayla ansam, yolumu bulur musun?
Benim de çatıma güneş gibi doğar mısın?
Ezelim değilsin ama
Ahirim olur musun?
KISA VE ÖZLÜ BİR ANLATIM.. ETKİLENDİM.. SAYGILAR..