Uyutmayan gecenin en sivri yerinde Yanında olmamamın verdiği rahatsızlık ile Hatta sana sen diyebildiğim, Satır aralarına sıkışmış sevdam ile Yatağımın diğer yarısında, hiç bir zaman olmayacağını bilerek Üzülerek, imkânsızlığının farkında olarak Ve bu farkındalığa dokunmayarak Yazıyorum sana...
Gecenin en ortasından geçiyor, netliğini bilmediğim yüzün Tutamayacağım ellerinin sıcaklığını hissederek Ya da hayalinle gerçekliğin arasında ki o ince çiziyi silemeyerek Aslında ne yazacağımı bilemeyerek Yazıyorum sana...
Senlerdir taşıdığım kalbimin heyecanına yenilerek Olmaz dediğim an’da yeniden severek Ve kimsenin bilmeyeceği çarpıntımızı düşünerek Yorgunluğumu bile hiç ederek Yazıyorum sana...
Taşıdığım kalp seni ne kadar yaşatır bilmeyerek Ayaklarında ki prangaları görmeyerek Geride kalan senelerimi zedeleyerek Ama ruhumda ki yerini belirginleştirerek Yazıyorum sana...
Ben galiba aşığım sana Ya da senin ben de uyandırdığın aşka...
Sana sen diyebildiğim, Tek yer olan satır aralarından yazıyorum sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Satır Aralarından Yazıyorum Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Satır Aralarından Yazıyorum Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana sen diyebildiğim, Tek yer olan satır aralarından yazıyorum sana... Aynı benim gibi bir zamanlar...Tek kelimeyle harika söyleyecek söz yok tebrikler...