(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK MIDIR? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK MIDIR? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer Ceynan şiiriniz hoşuma gitti duygularınızı samimi olarak yazarken bunu şiir diliyle çok güzel aktarmışsınız yüreğinize sağlık. Benim de aşk nedir? diye bir şiirim var ben de bari onu yazayımda size nazire yapmış olayım saygı ve sevgilerimle.
Değerli Şairem, AŞK, iki yüreği sarsan,bazen acıtan bazen susturan bazende böyle şiir yazdıran duygu fırtınası...Yürekten Tebrikler.. Harikaydı.. Saygı ve selamlarımla...
Aşk şiirlerde bazen hüzün bazen mutluluktur. Aşkı yaşamayan ne acısı ne mutluluğunu hisseder, Dumak,hissetmek,hüzünlenmek,yürek sızıdır aşk hissedene, Güzeldi...Saygılar
aşk mıdır yüreği yerinde küle çeviren bilemem ama bildiğim bir şey var ki.........
insan hayatında........dünya yokuşunda.........aşktan çok bela alıp ve yine de her şeye rağmen tek sığınak olan başka bir şey görmedim bilmedim şimdiye........
neler çekiyor neler bizlerden......
___________
güzel bir itiraf gibi görünüp içinde yorgunluklar kemirmiş şiir.......seslendirme de şiirden öte........
yüreğinize sağlık. Benim de aşk nedir? diye bir şiirim var ben de bari onu yazayımda size nazire yapmış olayım
saygı ve sevgilerimle.