0
Yorum
7
Beğeni
0,0
Puan
36
Okunma
Kimin ne düşündüğü
Umrum da değil
Sevinçlerim de
Hüzünlerim de
Şenliğimde
Yorgunluklarım da
Gecelerimde
Gökyüzüne
Aya, yıldızlara
Gündüzümde
Güneşe bulutlara
Seyredişim de
Kar da
Yağmurda
Mevsimlerin de
Seni yazacağım
Geldin ve beni buldun ya
İnsanlığınla
Kelimelerine
Cümlelerinle
İnsan ettin ya
Görmedim ama
Belki de yemeyip içmeyip
Yatmayıp uyumayıp
Kavgalarımız da bile
Beni düşündün
Zaten bir şey karar verirken
Ben kötü düşünmeyi
Bilmem ki
Bu baki kubbe de
Seni yazmayım da
Kimi yazayım ki
Bu yürek bir seni bilir
Bir de beni...
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.