Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Metinarpacı
Metinarpacı

kin

Yorum

kin

0

Yorum

4

Beğeni

0,0

Puan

51

Okunma

kin

I
Bayrak kamaş gökte, kamaş ki yaraşsın sana güneş
beyaz gelinlikler, tülbentler içinde sabahların
ayrılamam yanından
oluktan sular dökülür sana, ayrıksı tatlar ısmarlanır
ve kimsesiz birikmiş ıssız vakitler gelir
pencerenin sahanlığında kuşlar için dünden kalma peksimet ıslanmış
zamandan, çingenelerden haberleri gelir bekleyici kuşların
ötede bekleyen, seher esintisinden çıkıp gelen sahaflar anar belki bu kuşları
elma ağaçlarından alınma saatlerdir bizi düşünen
peşine takılıp olta atılan esrarengiz denizlerdir, iklimlerdir
ad kısmında kimsesiz bir var git döner
ya da yeşerir vatan denilen deltanın destanı kazınmış sinesine nehirlerin

II
maşuktan beyitler çıkagelir üryan besteler giyerek
son seferidir vatmanın, yolcu yavaştan akıntıya vurur bacaklarını, adımlar kaldırımı
düet tutup kaçarsın iklim aktarlarına
ardına yaz mevsiminin hırkasını giyinip
bir başına, bir başına benim serseri başım
iplikten şamata edip örersin örgünü
sokaklara düşersin, yalnızlık tayfasından kalma yıllar, anlar, anılar...

III
aylak zamanlardan, gençlikten kopan sokaklar tanır şimdi seni
bir zamanlar iyiydin, sıhhatliydin
şimdiyse genç olan bu yazara öfkelerini gösterecekler belki
sokaklarda yatıp kalkıyor diye sevinecekler
veya hüngür hüngür yaş dökecekler
kederden dileniyor diyecekler
hepsi hastalıktan oldu deyip sonra yazıklanacaklar
üstüne üç beş kuruş fırlatacaklar
yıllar sonra bir köşede bir hiç olarak öldü de diyecekler
kaderdir ki, bir gün herkes ölecek
böyle ölmek kederdir diyecekler
evet bunlar olurken
benim üzgün suretim kamaşacak, ışık dilenecek Allah’tan
tövbeler koparacak, yakaracak günahları için
çünkü insanımız azgın düşmanımızdan bahsetmedi
yani baş belamız, kin tuttuğumuz şeytanı kastediyorum
hani işimize çomak sokan
aklımıza vesvese kirini çalan
Adem babamızı cennet pınarlarından, dünya köşesine vuran
evet, insanımız şeytandan bahsetmedi
oysa kin tutacaktık iblis’i
kin...

IV
ne güzel günlerimiz vardı ötede
bir kırbaç, tokat darbesiydi iblis
yıktırdı tüm haneyi şenliğimizi
her bir şeyimizden olduk
insandan utanır gibi iblisin şamarını yuttuk

V
rüyalarda kandırdığı için, mümin sabah namazından oldu
hayatta kandırdığı için cennetinden oldu
işte tek düşmanımızdır şeytan
kin tutacağız!
kinimiz var iblis’e
kin...

VI
kâbuslar onun, rahmet Allah’ın
şükür var, Allah’tan ümit kesilmez
tövbeler Allah’ım
affet günahkar kullarını
affet Allah’ım
cahilliğimiz var
şeytan kırdı kalbimizi, şuurumuzu
sen onar, acı bize, bağışla...
affet Allah’ım
affet, biz cahil kullarını...

Paylaş:
4 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 
Kin Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Kin şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Bu şiire henüz yorum yazılmamış.
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL