2
Yorum
5
Beğeni
5,0
Puan
88
Okunma
Bugün içimde tarifsiz bir sızı var,
Yılların susturamadığı bir özlem.
Herkes bir gün dönüp "baba" diye seslendi,
Ben o kelimeyi içimde büyüttüm de söyleyemedim be...
Bir çocuğun en büyük zenginliği,
Başını yaslayacağı bir omuzmuş meğer.
Ben büyüyünce öğrendim bunu,
Geç öğrendim, eksik öğrendim.
Ne zaman bir evladın babasına sarıldığını görsem,
İçimde sessiz bir çocuk ağlar.
Kimse duymaz sesini,
Ama ben bilirim...
Ben baba diyemedim be...
Bir kere olsun karşıma geçip,
"Gurur duyuyorum seninle oğlum" deseydin,
Belki bugün bu kadar yorgun olmazdı kalbim.
Belki bu kadar eksik kalmazdı içimdeki çocuk.
Şimdi gökyüzüne bakıyorum bazen,
Bulutların arasından bir ses gelir mi diye.
Bir işaret, bir selam, bir tebessüm...
Çünkü bazı özlemler mezarlara sığmaz,
Bazı hasretler yıllara yenilmez.
Ey Rabbim,
Babama ulaşan dualarımı kabul eyle.
Onun eksikliğini sabırla taşımayı bana nasip eyle.
Ve bir gün ebedî âlemde,
Yarım kalan o kelimeyi söylemeyi nasip et:
"Babam..."
Çünkü ben bu dünyada doya doya
Baba diyemedim be...
Şimdi her gece içimden sesleniyorum;
Duyuyorsan bil ki seni özledim.
Yaşım büyüdü, saçlarıma aklar düştü,
Ama sensiz kalan yanım hâlâ çocuk.
Ve insanların arasında gülerken bile,
Kalbimin en tenha yerinde aynı cümle yankılanıyor:
Ben baba diyemedim be...
Ben seni çok özledim be baba...
5.0
100% (2)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.