3
Yorum
12
Beğeni
0,0
Puan
235
Okunma
röntgenini çeker gibi gözlerine bakıp
çok geç kalmışsın diyeceğim
çaresiz hastalar gibi hissedeceksin kendini
ben de içimden ohh çekeceğim
öyle ya
kalp desen var
göz var
nizam da var
ama o kim tanımıyorum
neyse işte el var yordam var
ve bütün bunları taşıyacak ayak da var
ha ayak yaptıysa adımların o başka
ne yerim ne yuruma benziyor seninki aşk sofrasında
...........
zamanla kabullenip ne kadar kaldığını soracaksın ömrün
cevaben diyeceğim ki üç vakit
onun da ikisi gitti tüh
kaldı mı bi vakit..
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.