-Başlıksız-
Upuzun çayırlarda
Yalınayak KOŞMAK İSTİYORUM..! Saçlarım rüzgara konuk Yüzüm dağlara dönük... Göğsümün çeperini Ölümle sınayan esaret Ve yüreğimi yararcasına zorlayan cesaret Kıyasıya vuruşsun istiyorum GİTMEK İSTİYORUM..! Koşmak... KOŞMAK İSTİYORUM..!SEVGİLİM Dönemezsem, affet...affet..! 04.12.2008 havin... 23:14 |
Ben anlamadim bu sitenin forumunda tatrishilicak konu bulamadinizmi sayin yonetici ? Ve ya zamaninizmi cok- bu calinti sirilerin yorumlarini almaya?
Biri yaziyor ki, bu ortamda bulunmak utanc verici, biri yaziyor - onu topluma kazandirmaya calishmak lazim ve ya calmak ruhsal sorunmush , bayram gunu ne ayip carpilirsin…..?
Utanc verici yerse bunlardan dolayi bura -ozaman yonetici copy cekmeyi ve copy yazilara yasak koysun,
teknik I bir ish bu ,- yapamiyormusunuz?
Kim calinmish yazilari misra- misra herif be herif buraya yazar ki?
V eya boyle calarak bikmazmi sonunda?
bu ortamda bulunmak utanc verici -sizce utanc vericimi bu gercekden? Calmish satmishmi parami almish ,medalyami almish ne yapmish kime zarar vermish?
calmak ruhsal sorunmush- yalan konushmagin psikolojide ismi ne acaba? Sorunsa bu sizin sorununuzmu ki?
bayram gunu ne ayip carpilirsin-- ha bi de hep bunu duyarim bayramda shu agzimi acma:) yani bayramda haminin agzindan gul tokulmeli hep temizim der durur kendi kendine ,galiba yasaklar oyle kotu alishkaligini, bir sure bile olsa
onu topluma kazandirmaya calishmak lazim el ele verelim- (hangi topluma :)))
ha bu sozleri hep duyarim her yerde
bir lozung gibi!
hadi ishde durmayin yardim edinnn maddi deyil ama manevi yardiminzi olmushmu insana?
Topluma kimi kazandiracaksizni ki ?dukkaninizdan malinizmi calmish ,kimi oldrumush ,canidenmi sohbet gidiyor burada ?
kac kishi var ki insana karshilksiz bir temenna gormeden ona manevi yardim eden ?
Sonra diyoruz duyarli deyiliz. halak edib burada kendini el ele verelim demekle once kendimizden bashlamak lazim .bencilliyin farkinda bile deyiliz.
her kez cekilmish kendi dunyasina huzurum olsun benim der hic kime karishmaz ,ha oyle bosh -bosh yazarlar ama, shu ikiyuzlu toplum ezberletmish ya bu kelimeleri ne yapalim.
birisi kurallara yasak bir shey yapsa ,kendine gore deysihik bir fikir yurutse ,hemen uzerine gidin , vey a oyle tarifler yagdirin o insani anlamak onu halini dushunmek onu dinlemek yerine gercekdende yardim etmek yerine. Bu soyuk kelimeleri yazmak yerine insana o sicacik elinizi nihayet uzatin ya.