(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOCA YÜREĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOCA YÜREĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk mı? :) işte bu sahte ilişkilerde yok hiç bir zaman ================== Bu devirde Aşk menfaatle ölçülse bile, yinede o yüce duygudur bizi ayakta tutan. Yürekten Tebrikler... Çok güzeldi... Saygı ve selamlarımla..
aşk mı? :) işte bu sahte ilişkilerde yok hiç bir zaman en ufak bir inancım gördüklerim yaşanan yaşanmışlar en acı gerçek örneği ................................. ne büyük bir yürekti ve erdemliydi duygular
ÖZLÜ, ANLAMLI VE GÜZEL BİR ÇALIŞMA... YÜREĞİNİZ HEP FERAH OLSUN; KALEMİNİZ HEP YAZSIN... BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLER; DAHA NİCE GÖRKEMLİ PAYLAŞIMLARDA BULUŞABİLMEK UMUDUYLA TEBRİK, TEŞEKKÜR VE SELÂM EDERİM.
aşk mı? :) işte bu sahte ilişkilerde yok hiç bir zaman en ufak bir inancım gördüklerim yaşanan yaşanmışlar en acı gerçek örneği...
Aşk insanla yaşanır, duygulu olan insanlarla sevgili Necva aşka olan inancını yitirme ve kalbine taş basma diyorum, evet bu devirde bu duyguda insan bulmak zordur ama böyle insanlar da vardır yüreğine sağlık güzel bir şiirdi her şiirin gibi kutluyorum saygı ve sevgilerimle...
duygularınızı ne güzel dillendirmişsiniz değerli şair... yine de değerlerinizi umutlarınızı yitirmeyin değmeyecekler için... bir güzellik tüm çirkinlikleri yok eder... hep güzellik ve mutluluklarda kalmanız dileğiyle...iyi bayramlar...
şu ölümlü dünyada bir kum zeresi bile değilim yerine geldiği zamanda okyanuslardan daha büyük tüm dünyayı hatta evreni sevgisiyle sarar koca yüreğim. Şiiri severim..hele kumtanesi kadar ufak .yeri geldiğinde evreni saran yürek olura. Anlamlı ,güzel şiir,aşk konusu kişilere,aşklara göre değişken...Saygılarımla
şu ölümlü dünyada bir kum zeresi bile değilim yerine geldiği zamanda okyanuslardan daha büyük tüm dünyayı hatta evreni sevgisiyle sarar koca yüreğim.
aşk mı? :) işte bu sahte ilişkilerde yok hiç bir zaman en ufak bir inancım gördüklerim yaşanan yaşanmışlar en acı gerçek örneği...
evet dost...yürekten kutlarım... insan yaptıklarıyla en aşığı varlık haine de gelebilir, eşref-i mahluk da olabilir... tercih bizim... aşk mı onu ben de bilmiyorum...
gerek içerik, gerek seziş, gerekse söyleyiş olarak güzel şiirdi...derindi, düşündürdü....selam ve sevgiyle.... mutlu bayramlarınız olsun...
aşk mı? :) işte bu sahte ilişkilerde yok hiç bir zaman en ufak bir inancım gördüklerim yaşanan yaşanmışlar en acı gerçek örneği...
öylede olsa, aşk daima büyütür ve olgunlaştırır ruhu... aşkın her türlüsü yararımızadır... canımız yana yana da olsa, yaşadığımız her aşkta kendimize yürür ve kendimize yakınlaşırız...
yine de aşk olsun diyenlerdenim ben...
güzel şiirinizi ve bayramınızı kutluyorum...sevgiler...
işte bu sahte ilişkilerde
yok hiç bir zaman
==================
Bu devirde Aşk menfaatle ölçülse bile, yinede
o yüce duygudur bizi ayakta tutan.
Yürekten Tebrikler...
Çok güzeldi...
Saygı ve selamlarımla..