Susuşlarında çoğalıyor çığlıklarım Gel de al Sana biriktirdiğim cümlelerimi Düşüyorum hızla Kelime aralıklarımdan Virgüllerin boğazına takılıyorum Noktalar senden kalan son kırıntılar...
Yutkunuşlarım sesimi bastırıyor Gel de fethet Sana biriktirdiğim hayali kentleri İçine çevir yüzünü Sor kendine, Kim seni kendine rağmen bunca sevdi?
Susuşlarında boğuluyor gözyaşlarım Gel de tut Parmak izlerini derisinin altına kazımış ellerimi Saklambaç oynamaktan vazgeç artık sersem, Büyüdün sen. Hiç bir şey şaşırtmıyor beni artık Çıkarttım kelimelerimden ünlemleri Senden sonra her kelimede bir, Soru işareti...
Ah azizim, Ben hiç sevmiyorum sessizliğinde ki sensizliği...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susuşlarında çoğalıyor çığlıklarım Gel de al Sana biriktirdiğim cümlelerimi Düşüyorum hızla Kelime aralıklarımdan Virgüllerin boğazına takılıyorum Noktalar senden kalan son kırıntılar...
susuşlarımın koynunda büyütüyorum seni , yaralarım ihtiyar bir gülüşten...şimdi tüm öznelerim gizli senden kalan kaçışlarımdan...hiçbir yağmur avutmuyor beni körebe oyununda hep kör olan bendim ...büyüdüm...senli zamanlarımdan saklanıyorum artık...
şiire yakışmadı belki ama öyle dedi şiir bana...benzetimler güzeldi...kaleminize sağlık...
Ne güzel sizlerle kocaman bir şiir oldu bu. Iskaladığım ne varsa bulup çıkartıyorsunuz, aklıma asılı kalmış, kopamamış ne varsa sizlerin yüreklerinden kopuyor. İşte böyle yorumlar ah ne çok şey katıyor şiirlere, şiirlerime... Teşekkür ederim kattıklarınız için.
Tüm ünlemler ağır yaralı, ve benzerliklerimizi ayırmıyorum artık virgüllerle, anlamsızlığım gizli şimdi sensiz soru işaretlerinde. noktalar sanal bir boşlukta kaybolurken, sessizim ve sevmiyor sevemiyorum buradaki seni ...
Kelimelerimi tamamlayan insan. Ne ise karanlıklarda kalmış olan o saydamlaşıyor senin aklınla birleşince. Ne ise eksik kalan yetişiyorsun hemen imdadına...
Susuşlarında boğuluyor gözyaşlarım Gel de tut Parmak izlerini derisinin altına kazımış ellerimi Saklambaç oynamaktan vazgeç artık sersem, Büyüdün sen. Hiç bir şey şaşırtmıyor beni artık Çıkarttım kelimelerimden ünlemleri Senden sonra her kelimede bir, Soru işareti...
Yine kaleminizden güzel bir şiir okudum. Tebrik ederim. Saygılarımla.
Gel de al
Sana biriktirdiğim cümlelerimi
Düşüyorum hızla
Kelime aralıklarımdan
Virgüllerin boğazına takılıyorum
Noktalar senden kalan son kırıntılar...
VE SORU İŞARETİNİN ÇENGELİNDE KALBİM KANIYOR....
NOKTALARA SIĞINAN DUYGULARIM SONSUZA BÜYÜYYOR...
SEVGİLER...