(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değer mi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değer mi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün Senin anlayabileceğin gibi Anlatabilirdim seni sana Ve çok ağlardın benimle kalmadığına
Onun için rastlamadın hiç bana Dayanamazdım bir ömür sevecek olsan da Senin ağlamana
Ah bendeki seni bir anlatsam sana, çok ağlardın... Onun için kaçtım hep senden, karşıma çıkmayasın diye... Çünkü dayanamazdım ağlamana... Yine harikaydı dost... Yürekten kutlarım, selam ve muhabbetle...
Okudum şiirinizi.. Eleştirilerim yapıcı olmaya yöneliktir.Hataları söylediğim için üzülmezsiniz umarım. Çoğu bu yönde tepki veriyor dostların bile.. Üzülüyorum bu kez. Çünkü bakın benden önce kaç kişi okumuş! ama harika denmiş hep. Oysa hataları göstermezsek siz, sonrakilerde de yeterli özeni göstermeyeceksiniz.. bu benim için de geçerli.. Hep övgü hep övgü.. kimse beğenmedim demiyor.Ama kimse herhangi bir öneri de getirmiyor.. O zaman muhteşem şiirler yazdığımı düşünmeliyim değil mi? Öyle mi gerçekten?! değil tabii ki.. Anlatmak istediğim; yorumların çokluğu ya da beğeni sözcüklerinin abartılı oluşunu çok da dikkate almayn derim ben.. Ben de 6-7 aydır şiir yazıyorum. Ve öğrenmem gereken öyle çok şey var ki hala.. Onun için çalışmaya devam :) sevgimle..
serbest şiir ne çok yakılmış bu cana...ne güzel de anlatmış duygularını şiirsel, sayfasında... (_)0 afiyet olsun can...bir ara boş fincanları gönderde yıkıyayım....:) tebrikler...
Sevgili Enis Ağabey; Uzun zamandır, bir fırsatını bulup, siteye ve sayfalara giremedim. Yine kızacağını biliyorum; "Yazmalısın" diyerek... ..... İşler, telaşeler filan derken, şiire pek zamanın kalmıyor inan ki... .... Dün akşam, Alaca Belediyesi, Birikim Dergisinde şiir dinletim vardı. Katılım iyi düzeydeydi ve güzel de oldu aslında. Ve şunu anladım ki, eleştiride ve kızmakta haklısın ağabey. Şiiri ihmal ettiğimi anladım. .... Artık fırsat buldukça, daha ziyade uğraşacağım şiirle. Tabii, sizin o müstesna kaleminizden de istifade ederek. ... Şiiriniz gerçekten güzeldi. Geçen gün, "Taşlar" adlı şiirinizi dinledim, Doğan Bilge'nin sesinden. Harikaydı. Aslında, profil resmin de heykele benziyor üstad :) Saygıyla..
Bir gün Senin anlayabileceğin gibi Anlatabilirdim seni sana Ve çok ağlardın benimle kalmadığına
Onun için rastlamadın hiç bana Dayanamazdım bir ömür sevecek olsan da Senin ağlamana ******************SELAMLAR Yorumlar şiirden uzun Enis farkı düşündürür Az kelamda çok meram anlatır Usta işi sevdim bu şiiri
Değer mi peki şairim böyle tarifsiz aşkı yalnız bırakmaya...beraberken mutluluk gözyaşları döktürmektense hüzün gözyaşları döktürmeye... Kutladım harika şiirinizi. selam ve saygımla.
Senin anlayabileceğin gibi
Anlatabilirdim seni sana
Ve çok ağlardın benimle kalmadığına
Onun için rastlamadın hiç bana
Dayanamazdım bir ömür sevecek olsan da
Senin ağlamana
Ah bendeki seni bir anlatsam sana, çok ağlardın...
Onun için kaçtım hep senden, karşıma çıkmayasın diye...
Çünkü dayanamazdım ağlamana...
Yine harikaydı dost...
Yürekten kutlarım, selam ve muhabbetle...