(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meğer gözlerim Ne çok senle doluymuş.. Her gece Sıcacık Öptün.. Öptün.. Öptün dizlerimden..
Sende mi yeni uyandın, sonradan uyanınca hep geç oluyor da... Yüreğine sağlık dost, kutlarım, kısa ama etkili anlatım, çok güzel şiir... Yürekten kutlarım, selam ve muhabbetlerimle...
daha çok yazarak şiirlerinizi düzeltebilirsiniz unutmayın üç beş mısrayı bir araya alıp gelmekle kendinizi gerilerde görürsünüz her zaman ve yürekten yazmalısınız iyi bir yazan olmak için bu yolda gidebileceğinizi gördüm! selamlarımla
Baharatları eksik dizelerin,şiir değilmidir ki alıp bambaşka diyarlarda şöyle hoş bir gezintiye çıkaran ruhu;bazen keyiflendiren bazen kendinden bir şeyler bulduğun... Ben bişey bulamadım dizelerinizde;yinede emeğe saygı... Selametle...
“sevmiyorum” vuruşun
Bilerekmiş anladım
Çıkınca gözlerimden..
Meğer gözlerim
Ne çok senle doluymuş..
Her gece
Sıcacık
Öptün..
Öptün..
Öptün dizlerimden..
Sende mi yeni uyandın, sonradan uyanınca hep geç oluyor da...
Yüreğine sağlık dost, kutlarım, kısa ama etkili anlatım, çok güzel şiir...
Yürekten kutlarım, selam ve muhabbetlerimle...