(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessizliğim sevdiğimden O ipler senin elinde olmazdı yoksa. ............................. iplerin kismende olsa sevilenin elinde olmasi tabiatin bir kanunu olsa gerek... kisa, ama vurucu dizelerdi, yuregine saglik... saygilar.
Enis çok farklı , kendine has şiirleri.. sevgi varsa ,insanın gözü de görmüyor. Belki de görmek istemiyor. Şiir öyle olmalı ki, anlattığın ne ise ona dokunmadan anlatabilme yeteneği. Enis bunu başarabilen nadir gördüğüm , özel bir şair.
Bu şiirdeki mazmum ve ima edilen anlam, durum her Türk vatandaşının anlayabileceği şekilde. Kış uykusuna yatıp , ipler ve halkalarla oynatılan şairin şiirini kim günün şiiri seçer.
Günün şiirinde öyle şeyler olavcak ki şiirde olamsı gereken ne varsa hiç birisi olmayacak. Mana, ahenk, duygu, çoşku, buluş, özgünlük,uıyum ,ölçü, teknik vb olursa günün şiiri seçilemez.
Şiir dedğinde bunların hiç birisi olmamalı. Öyle şeyler imgelemeli ki sosyal yaşantıyla irtibatı olmayıp, uçuk kaçık, bağlamsız imgeleri okuyan her kişi bir diğerinden hiç alaksı olmayan manaları kendi hayalinden bulup sayıklamalıdır.
Okuyanı sayıklatmayan, şunu demiş bunu demiş diye keçileri kaçırtmayan laflara şiir mi derim ben .
"Ne biçim bir şiir bu" demenin başka bir yolu mu bu hocam :) "Birşey olmuş ama biz de anlayamadık" :)) Bu da şairin sırrı olsun :)) şimdi moda bu. Benim esas anlayamadığım neden benim şiirim günün şiiri olmadı? :))