26-27.07.2008 tarihinde Eğirdir Gölü’nün uzantısı Hoyran Gölü kıyısındaki Taşevi Çayırı’nda düzenlenen "Yalvaç Yöresi Yörük ve Türkmen Şöleni" anısına.
Gurbetten hasrete ayak sürüyüp Sizi can gözüyle görmeğe geldim; Dostluğun ocağı sıla dediler, Bu sözün sırrına ermeğe geldim...
Şafağa yazıldım yıldız falında, Göndere çekildim bayrak alında, Dirlik düzenlikle birlik yolunda Gönlümün telini germeğe geldim.
İlhâmı aldım da tam özünüzden, Destanlar çıkardım bir sözünüzden, Cennetten kokulu gül yüzünüzden, Efsunlu lâleler dermeğe geldim...
Sizlerden öğrendim insan olmayı, Derin duygulardan inci bulmayı, Hedef birlemeyi, kızıl-elmayı, Öz budun hakkını vermeğe geldim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SILAYI RAHİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SILAYI RAHİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Mehmet Bey, sözkonusu resimdeki yer Hoyran Gölü kıyısındaki Taşevi kumsalı ve çayırlık alanıdır. Bu alan geçtiğimiz yıl Yalvaç Kaymakamlığı ve Belediyesinin müşterek düzenlemesiyle kamuya açık plaj ve mesire yerine dönüştürülmüştür. Şaşırmakta haklısınız, eski haliyle yenisi arasında epey fark var. Sevgilerimle.
Sevgili Şehamettin Bey, güzel paylaşımınız için teşekkürler. Bizler görür müyüz dediğiniz o güzel süreç artık hiç bir gücün önününe geçemiyeceği bir dip dalgayla ve konjektürel yapıyla çoktan başlamış bulunuyor. Nerden biliyorsun derseniz : gizli açık düşmanlarımız "şark masası müttefikleri"nin beş koldan yürüttükleri beşinci kol faaliyetlerini ve psikolojik harbi, büyük masrafları ve bütün köstebek yuvalarını deşifre etmeyi göze alarak bir panik atağa dönüştürmelerinden. Bu dozajı artmış sis duman içinde insanlarımız geçici bir süre, bütün kozlarının bittiğini, el sırasının bize geçtiğini göremiyor olabilirler ama inanın . uyuyan dev uyanıyor. Gelecek herkesin şaşıracağı ani dönüşümlerle bizim olacağı gibi, dünya da altın çağını Türk formatıyla yaşayacaktır. Olayların perde arkası bunu söylüyor. Sonsuz sevgi ve saygılarımla.
resim tanıdık
karşıki dağlar da izim olmalı
sizi tanımaktan onur duyacağım
ortak dostlarımız var ordan geldim
Allaha emanet olasınız
Yukarı Tırtar köyünün 6o'lı yıllarını yazıyorum
katkınız olacaktır elnet
saygılar sunarım