Hüzün bir gölge oyununda Kaldırımlara gizli öfkem, Gece kukla olmuş, Asılı yıldız uçlarına
Sokak lambaları bile bile yanmıyor şimdi.. Özlemin karanlıklara.. Korktum kelimelere dokunmaktan sen/sizken Vedalarla selamlaşmayı yeğlerdi yüreğim O son darbeyi vurmandansa..
İsyanın tadı sevgi damarlarından akarken Kangren olmuş her aşkın bağır/sağında İhanet dolaşıyordu. Kalbini tutarken bir dilenci Ekmek parasını gönül yarasına değişmeye razı Tevekkeli değil sadakalara dokunup ağlıyordu
Söküp dikilesi hatalarla içiyorduk ab-ı hayatı. Terziler işsizdi işgüzârlıklardan Hayatın neresindeyim diye durup bakmadan Koştururduk tam gaz ölüme
Keşkeler pelesenk olmuştu dile Oyunbazdı tüm serzenişler. Yobazdı tüm sevişmeler.. Mezbelelere birikirken aşk mektupları. Adres tanımsız sokaklardı.
Hayatı sevdim, eller aldı.. Eller en yalan kahramandı..
Dip not: ^Mina^ ve ^İstisna^ bir buket hazırladı sözcüklerden.. Dizelerini sevenlere.. Bir dolu yürek var içinde efendim.. Naçizâne;)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN KAHRAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN KAHRAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geç kaldım . ama geç te olsa geldim ... bağışla beni mina... şiirin her zamanki gibi duygulu... sen bu işi biliyorsun bence... tebrikler... sevgilerimle...
ama geç te olsa geldim ...
bağışla beni mina...
şiirin her zamanki gibi duygulu...
sen bu işi biliyorsun bence...
tebrikler...
sevgilerimle...