Açık denizlere taşımıştım günü-birlik Kınalı kekliklerin aşka davet ötüşünü Ve gelinciklerle salkım saçak bezemiştim, Mercanların, Can çekişen son dilek örgüsünü...
Sislerin perdesinde bir uçak gemisine Çullanan kasırgadan sığındım iç sesime; Duygularım keşiften yeni dönmektelerdi, Permi perişandılar ve kırık döküklerdi...
Helezonca büyüyen karaltının içinde, Bekledim kuşkuların kamçılı sorgusunu; Gırimsi mor tayflardan geçitli sancılarla İliklerimde duydum hiçliğin korkusunu...
Dalgalar, dev dalgalar, kalbimin çarpıntısı, Derya dil imgelerin kükreyen sıkıntısı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FIRTINA SORGUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FIRTINA SORGUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Açık denizlere taşımıştım günü-birlik Kınalı kekliklerin aşka davet ötüşünü Ve gelinciklerle salkım-saçak bezemiştim, Mercanların, Can çekişen delik deşik örgüsünü...
Kalemine sağlık can. beğeni ile okudum güzel şiirinizi.
Bekledim kuşkuların kamçılı sorgusunu;
Grimsi mor tayflardan geçitli sancılarla
İliklerimde duydum kıyâmet korkusunu...
güzel bir şiir okudum sayfanızdan tebrikler
selamlarımla