(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Esinim Fısıldadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Esinim Fısıldadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
göze gelme, fala kalma, argın şehla bakma, çekingen, yılgın arif ol, akla koy, fırsat bilme oltaya yem olma, ava deneme
sevgili dostum dedekorkut sağ olsaydı en çok bu şiiri kıskanırdı öylesine öz öylesine köz arı duru ve anlam doluydu ritmik yapısı teatral öğretisi hepsi ayrı haz verdi
yürekten alkışlıyor ve kutluyorum şiire yaptığınız bu özgün katkıyı
yakarma sövme alay etme gereksiz yere üzülme heder olma şere bulaşma fırsatçı olma yalan söyleme elindekiyle yaşa ama bunla yetinme dizini dövme batıl inaçlardan uzak dur akıllı ol, dürüst ol, bilimsellikten şaşma, hakkını koru ve insan haklarını savun, mutluluğu sadece kendin için değil herkes için iste, özgür ol, barışçıl ol ve en önemlisi sevgi yüklü bir kalbe sahip ol !
Ben bu Esin'ini çok seviyorum senin Müjdat, kafası bayağı çalışıyor, çok zeki bence :))
göze gelme, fala kalma, argın şehla bakma, çekingen, yılgın arif ol, akla koy, fırsat bilme oltaya yem olma, ava deneme. Mükemmel şiir okuttunuz Kutlarım kalemini yürek sesini
yaşıyoruz.. soluk alıp veriyoruz.. doğaldır ki bir sürü olayla karsılasıyoruz ..Bazen üzüyoruz, bazen üzülüyoruz... Tabii ki gercekten yaşayan, hayatı tüm yönleriyle yasayan biri için cok normal bunlar.. Ancak üzmek de üzülmek de her sey gibi dozunda olunca degerli... Karsılastıgımız her köstekte, her engelde dibe vurursak ve umudumuzu yerin yedi kat dibine sürersek.. yaşanılası olmaktan cıkar bu dunya...
Öte yandan insanları inancsal bazda farklı yollara iten, gericiliğe varan her seyden uzak kalmak, oluşturulan o dogmaların golgesinde karanlığa gomulmemek bizi daha yaşanılası bir yerde bulunduracaktır...
Hak yemek, emeğin tam karsılığını vermemek ve ustune bir de dövmek,sövmek, küçük gormekse yaşadığın yerde basına gelenler... yapman gereken karanlığı aydınlağa tasımaktır elbet ama ilimin, aklın, kardeşliğin, dayanısmanın göbeginde ... Ve hareket ederek hep birlikte... mükemmeldi...
közü kora kar, yan yakın gözü savur çöze, tezeğe eli bil, ele say, ele gülme üzme, çere-çöpe üzülme
sözde devinme, bak bakın ufku batıla duvar ol, takın günü gün say, güne sövme heder olma, yoka dövünme
korda tabu eşele, tak bakın tözde kalıp ol, şerden sakın azı çoğa sayıp, yoktan verme çoğa manyama, aza çözülme
göze gelme, fala kalma, argın şehla bakma, çekingen, yılgın arif ol, akla koy, fırsat bilme oltaya yem olma, ava deneme.
-közü sözde korda göze.
sevgili hocam sözcükler dans ediyor yine, sözcükleri kavramlaştırıyorsunuz adeta! yorumlamak haddime değil, ama avlanmamak için çok dikkat etmemiz, aklımızı kullanmamız gerektiğini kafamıca çakıyorsunuz yine bilgece. bu arada bu esininiz size ne kadar kıyak geçiyor böyle, bizi neden uğramıyor? harika bir şiirdi hocam, çok teşekkür ederim. sevgilerimle canım hocam. dostça.kalın.
Kalemine saygıyla değerli dostum.