(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her insan bir sandık diyorum bazen, öyle anlar vardır ki masalını tahmin etmek mümkün değil...acı gelir oturur baş köşene ve ki yüzün gülüyordur inadına..kimse de duymaz böyle anlarda ne seni ne iç sesini...sonra geriye kalan üç beş satırdan paye çıkarır kalanlar, yapay pişmanlıklar, sahte ağlayışlar, günah çıkarma ayini gibi ego tatmini..oysa yontularından bir insan yaratma merakındır seni sen yapan..klonlarsın çevrendeki her şeyi kendine, şekil tamam da ruh üfleme yetin yoktur doğuştan..alırsın yanına üçbeş parça ve parçalanmış hayat kırıntılarını seyir başlar...büyük büyük üşürsün, büyük büyük susarsın ama küçük küçük kaybolursun...kimse de hissetmez işte o son katreye kadar yok oluşunu.
ben yine de derim ki her şeye rağmen hayat! herşeye rağmen savaş
hem zaten " tüm savaşlar bir sevişmenin yan sanayisi" değilmidir?
o zaman boş ver kuşları da yaşatsınlar :)
( diğer şiirleriniz bol noktalı ve suskun! vardır şairin bir bildiği, belki paylaşır nedenini )
estafurlah arkadaşım, büyük şair olmaya çok var, şimdilik hamız pişiyoruz...evet ben de sığınmıştım noktalara, onun için anlıyorum ya zaten iç sesindeki isyanı, küskünlüğü, kırgınlığı...ama ne var biliyor musun? bizi saran yine şiir oluyor, kaçış yok...hem insan en çok kendine düşman! nekadar kaçtımsa o kadar yakalandım, demem o ki güzel insan; kaçmakta çözüm olmuyor sayfalardan.
seni sen yapan "keşke"lerine sımsıkı sarıl! ve sev onları...bil ki o keşkeler olmadan büyümüyor insan.
sizinde kaçtığınız anlara şahit olmuştum noktalarla .hayatımı yazıyorum sonra silmek istiyorum en azından dizelerimden(diğerine gücüm yetmiyor).evet ben verdim kararımı çünkü hala hayattayım.ve bunu yüz yüze bile gelmediğim bir dost sayesinde başardım. teşekkür ederim.ben sayfamda böyle büyük bir şairi ağırlayacağımı bilseydim daha olumlu şiirlerimden birini yazardım.hoşgeldin, şeref verdin.saol.
Yazmaya çalıştığım her kelimenin üstüne Üşüşen solucanlar var Öldürmek bana ait değil Yoksa çoktan çıkmıştı ortaya Şair müsfettesinden bir şiir. ================ Yüreğinize sağlık.Acı ama sizin için gerçek satırlar .. Selamlarımla ..
Virgül ve noktalari kullanmayanlar, cengelli ignelerle assa bile cümlelerini, hep soru isareti kalir, cünkü anlasilmiyor ne zaman bitecegi. Bir dostum var dünyada, hic virgül veya nokta kullanmaz, bir anda o geldi aklima. Dipsiz kuyulardan cikmasini cok iyi becerir, fakat yinede ayni yolunda devam eder. Hatta bir dostum daha var, intihar kokuyor her cümlesi, noktalarini koydumu sonunda, geri dönüyor ve tekrar o noktaya dönmek icin bütün var gücü ile ugrasiyor. Intihari seviyor. Iki en iyi dostumun yakin düsünceleri ile yaklastim bu aksam. Bir dost kazanmis gibi geldi bana. Siirine elestiri yapmicam cünkü o kadar ince telden vurmuski, eseltiri yapmak mümkün degil. Nehirlerde bogulmak niye? canin yanar, uzat uzatabildigin kadar, nasil olsa noktasi yok sonunda, sana kim karisabilir ki? Ellerine saglik
Hayat uzaklaşıyor Eskisi gibi gençleştirmiyor beni zaman Ne ölüyorum / ne kalıyorum Başıma geçirdiğim urganımla Yatıyorum / kalkıyorum Güzel dizeler Kalemine yüregine saglık
Ben sizi bir yerden tanıyor muyum?
Adı yok bunun, öylece tanıdık gibi geldi dizeler, ya da bilinmeyini bilmek merakından olsa gerek bu sorum,
ya da... bir his işte...
Çiğne intiharı, var yaşama....
Sağlıcakla