(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tan Düşü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tan Düşü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tan doğarken yere Bir balıkçı kız inerdi göle Elinde ağları Atardı sevdaya içli bakışlarıyla...
Ha bugün Ha yarın derdi... Olmadı Olamadı, yakışmadı sevdaya... ..........
:))
bilinçaltı dedikleri bu olsa gerek,artık şiir yazmayı şiir yazmak için değil,şiirin altındakileri görebildiğim için seviyorum...bu güzel dizelerine teşekkürler...
iklim zencefilken gece oyununda haylaz yorgun bir sevmek.. --- sevmek dedinde aklımda oyunlar var çocukca düşler ceplerimde kumdan kaleler rüzgar üflesin diye nefesini birazda yelken...
yüreğimin mavisi düşlerimin özlemisin yar uzağında sürgün sevdalar geleceğim... geleceksin.. bir gün ... mutlaka ... --- kapaklandım atlas coğrafyana martılar tavaf ederken düşlerini denizler üzerinde sen çıkageliyordun beyazın ardından, arınarak...
yüreğim yanardağ şimdi patlayan döşünde... erir her sözünde dokundukça gönlüme. --- Saydığım tüm yeminler ateş oldu gözüme kirpiklerim yanan bir şehir dudaklarım tuzlu bir serap... Yakar Yanar Yanan...