(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sakura'ya Mektup-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sakura'ya Mektup-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ezan okunur bebe kulağına Umut koyarlar oğlanın adını kızın Binnaz
tütün tarlasında bir türkü tutturur Rumeli kadını hicaz
işte böyle kiraz çiçeğim! burada sevdalılar hiç kavuşamaz
C.Çalık
ben şiiri sevmişsem bunda sizin şiirlerinizden aldığım haz da var...her şiiriniz bir öncekinden, bir önceki de bir sonrakinden güzel oluyor..olacak...teşekkürler şiir adına değerli dostum...tebrikler...sevgi ve saygımla...
ezan okunur bebe kulağına Umut koyarlar oğlanın adını kızın Binnaz
tütün tarlasında bir türkü tutturur Rumeli kadını hicaz
işte böyle kiraz çiçeğim! burada sevdalılar hiç kavuşamaz ----///---- çok etkili şiir gibi şiir mükemmel geceme düşen en uzun şiir di sevgiler saygılar
Şiiri daha çok diksiyonel olarak oldukça keyifli buldum, dinletilik bir şiir çıkmış ortaya, sesli olarak okuyunca şiirin sesi işitsel olarak kulağını, içini okşuyor ve dolduruyor insanın... çok hoşuma gitti!!! Rahat ve usta kaleminden iyi işlikler çıkıyor Koca Celalim, bazılarına yetişemiyorum, işte! Diğer şiirlerine de göz attım, her şey ortada zaten!!! Usta kaleminden, duyarlı Yüreğinden kocaman öpüyorum Can Dostum. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Az yaz,öz yaz. Sizde az ve öz yazın diyorsunuz. Zamanımız olsa daha kısa yazacağız ama. Az yazmakta değil özü bulmakta marifet. İşte onu nasıl bulacağız sen bize öğret. Ne yazsan şiir oluyor dostum. Kutluyorum. SAYGILARIMLA.
Devrin usta kalemlerinden birine bir gazeteden köşe yazarlığı teklifi gelmiş. Teklif kabul edilmiş edilmesinede, Yazar uzun yazarsam ''beş'' kısa yazarsan ''on'' lira alırım demiş. Neden diye sormuşlar (?) Yazar: Kısa yazıp bir şeyler anlatmak zor zanaattır demiş. Paylaşmak istedim bu kıssayı. Yüreğine sağlık. Sevgiler, saygılar...
Binnaz, Hicaz, kavuşmaz. Usta, güzel kız Binnaz, en güzel makam hicaz ve sevdalılar kavuşmaz. Rumeli kadını ve Anadolu kadını tümü de kiraz çiçeği. Yüreğinin orta yerinden öptüm, sevgim ve saygımla, bayıldım bu şiire.
Hüznümüzü en güzel şekilde temsil eden şiirlerin yanında, yerini iftiharla aldığına inandığım dizeler... Ya kızın adının Binnaz! olmasına ne demeli?!... Adımız Ahmet,Mehmet,Ali,Veli olsa da,göbek adımız hep Umut değil midir zaten?... Burnumun direğini sızlattın be ağabey!... Sevgim ve saygımla...
tebriklerimle...