(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son... Bahar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son... Bahar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonu bile şiire dökmek ne güzel...içindeki kırgınlıkları,sadece şiirle dökmek ve sonra toparlanmak...açıklamasız bir veda gerekli sonra imgeydi onlar deyip geri dönebilmek...
her doğan güneşle süzül gönlüme sen baharsın ömrüme --- bu sabah uyandım ve penceremden baktım bir martı ve simidi ve bir de sevdasıyla gelmiş koynuma... Anlattı o anlattıkça ben dinledim... dedim bende sevdim... Öylesine değil Ölesiye... Bahardı ama son bahardı...
son baharda sevdim ellerini her düşen yaprakta özlemin düşer gönlüme ne kırkikindi yağmurları götürür ne rüzgar süpürür bendeki seni sarı sonbahar bıraksın gönlüme seni --- perdelerimi açtım güneşe tüm ezberleri bozdum kendimce düştüm satır aralarına ince bir nefesim şimdi...
son baharda sevdim ellerini her düşen yaprakta özlemin düşer gönlüme ne kırkikindi yağmurları götürür ne rüzgar süpürür bendeki seni sarı sonbahar bıraksın gönlüme seni
her mevsimin sevdası başka olur derler oysa benim mevsimim hep Sevgi... yazdığım kelimelerde artık adın gizli yollarına dökülen güllerde her bir denizin nefesi...
ben her baharda bekledim gelişini senli mevsimlere hasretti yüreğim meğer ne çok özlemişim seni şimdi içim dışım sennnnnnnn... --- her mevsimin sevdası başka olur derler oysa benim mevsimim hep Sevgi... yazdığım kelimelerde artık adın gizli yollarına dökülen güllerde her bir denizin nefesi...
çocuk yanım hayat buldu sevginde günüm seninle aydın gecem seninle mavi sar beni gönlüne dinsin özlemim yüreğinde ---
son baharıma denk gelir bu satırlar kaçırdığım pür telaş meleklerin kanatları kırık oysa düşmüştüm sen diye yollara ve önüme çıkan ne varsa yıkacaktım... taki AŞK duvarı çıkana kadar çarptım kaldım...
kaç iklim değiştirdi pencerende ay? kaç kere yola düştün mevsimlerden? hangi med-cezire imrendi gözlerin? hangi rengi üstüne giydin? ya şimdi gel... ya da gel... düşlerindeyim --- düşlerin avuçlarımın içine misafir hangi kahvenin hatrı vardır sonsuz yıl bendeki sevda, adında saklı sevgili sana bana yollara sayfalara sığmaz anlatacaklarım...
şehrimin üstüne çökerken nefesin sararken etrafına inceden perde kirpiklerin ve saklanırken arkana küçü çocuk düşlerim verdim ellerimi düşler senin benim...
kaç iklim değiştirdi pencerende ay? kaç kere yola düştün mevsimlerden? hangi med-cezire imrendi gözlerin? hangi rengi üstüne giydin? ya şimdi gel... ya da gel... düşlerindeyim
yoluma yön olan bir renks mavi, kuytu gecelerin sensizliğinde harlanırken ateş ben düşlerimi kaçırıyordum pencereden Ay ışık oluyordu ayaklarımın önüne ve sen......... cebimdeki birkaç umut kırınsı ile...
sen güzel olanı..
en güzelini seç yolcu
hüzün koklama
giderken..
sevgimle