(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böylemesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Böylemesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel bir Türkçe, dili nerde ve nasıl kullanmasını bilen sevgili hocamın hem şiirini hem gönlünü tebrik ediyorum. Sanatı hakkıyla yapan değerli Hocam Selam olsun gönlünüze. Saygılarımı sunuyorum.
akıl sokma hazır çıktı selam zora kahır bıktı heyecan arsız muhafız kelam zorba izan hırsız aklı dışı harlı s/orunsuz takla zorda belsiz boysuz hakla saklı peçete delindi lokma zorla al reçete verildi. (görüldü dürüldü öfkelendi örselendi)
-ihya; insan bilin (ya) aspirin verin (ya da)!
Müjdat Eraslan balaban Kent Şairleri. değerli abim ne yazsa ilgiyle ve takdirle okunuyor...yine istim üstünde bir şiirdi...zevkle okudum ve gönlümde güzellikler dokudum...teşekkürler...tebrikler...sevgi ve saygımla...
Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak! Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak! Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak, Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
lokmaları örseleyenlerin yediği lokmalar gereğinden fazla olunca bir gün boğazlarında kalıp çatlayacaklar !..
her zamanki gibi çok güzeldi şiirin Müjdat, sevgilerim çokça arkadaşım ..
Yıllar yılı insanlara hep ezbere şeyler söylendi.. Öğrenciler ezberledi, öğretmenler ezberledi, politikacılar ezberledi... Ve hep bu sokma akıllarla, ezberlerle bir yerlere gelmek hedeflendi.. Eğitim sistemi ezber üzerine kuruldu... Simdi ise "Balığı tutmayı öğretme.. Sen balığı tut ben sana parasını vereyim davasına döndü...
Hocam Edebiyat defterine misafir olmadan önce bu tür siirleri aslinda pek tutmuyordum, ama simdi yazmak istedigim bir tarz oldu. Ama sizin gibi kalemleri okudukca cesaret edemiyorum buna. Kutluyorum harika kaleminizi...
Cok tesekkürederim hocam, ben kendimi o seviye de gördügüm zaman tabi ki yazmaya calisacagim. Sirlerden ögrenecek cok sey var. Zevkle okuyor ve almamiz gerekenleri aliyoruz tabi ki... Kaleminiz daim olsun, sevgilerimle...
Sevgili Taşkın; iyi derecede bir dil kullanımın olduğuna tanığm... şiirini severek okuyorum ve arayışta olan her yazar insanı destekliyorum, basmakalıpçılıktan hiç hoşlanmam; ancak, dili ve yazım kurallarını pas geçmedikleri sürece bu desteğimi sürdürürüm! Zaten, çoğu şair arkadaş sitem ediyorlar, niye yorum atmadığıma dair; dildeki yanlışlardan rahatsız oluyorum ve o şiirlerinden çoğu kez çıkıyorum, anlam, dilin önüne geçemez, ne yani iyi anlam yükleyeceğim diye dili keyfimce, emrimde mi kullanacağım; yazarın böyle bir lüksü olabilir mi? Lütfen, dilediğin gibi yaz ve keyifle okuyalım!!! Rekabetçi bir adam olmadım/olamadım; paylaşalım yeter! Teşekkür ederim Değerli Dostum. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Hep sokma akıllarla yaşatık, yaşıyoruz... Geleceğimizi geçmişimize tutsak etmiş, "hakla saklı peçete delindi lokma zorla al reçete verildi." Al denildi, sokma akıllılara bunlar size bizden...
Serbest piyasa ekonomisi Köyü alıp götürdü bitirdi Her mahallede bir milyonere Sokma arabalar hap yuttuuldu Savaşın adı var savaş ne ki Her sene trafik canavarı On bin insanımı yedi bitirdi Ülkemde üretim! Sahi!!! O da neydi? İş servis işine kaldı Yol mu o da ne? Yolu beli sel aldı.
Hocam içimden böyle döküldü geldi.
Umarım aykırı düşmez sayfanıza.
Yürekten tebrik eder, Sonsuz sevgiler sunarım.
kehya tarafından 10/27/2008 9:28:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
hocam, yine sözcükler anlam denizinde raksediyorlar, her zaman olduğu gibi konumuz insan ve onun toplumsal duruşu, kavgası, onuru, ekmeği, emeği... her şey çok güzel ama final olağanüstü; -ihya; insan bilin (ya) aspirin verin (ya da)! çok teşekkürler hocam, iyi ki varsınız,kaleminize sağlık. dostça kalın.
dili nerde ve nasıl kullanmasını bilen sevgili hocamın hem şiirini hem gönlünü tebrik ediyorum.
Sanatı hakkıyla yapan değerli Hocam Selam olsun gönlünüze.
Saygılarımı sunuyorum.