(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRTLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRTLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül sizdeyse bülbül bizde, Hepsi hoştur indimizde, Dostta hata aramak boş, Tüm ayıplar kendimizde. ======================== Evet tüm ayıplar insanoğlunda .. Nefis bir şiirdi .
Öncelikle sayfama kadar gelerek güzel yorumunuzla şiirimi onura ettiğiniz için teşekkürlerimi sunuyorum kabulü istirhamımla...
"Bahçe biziz gül bizdedir" Hasan Dede
Gül sizdeyse bülbül bizde, Hepsi hoştur indimizde, Dostta hata aramak boş, Tüm ayıplar kendimizde.
Budur işte harika...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Çuvaldısızı kendine btırmak lazım bazen, işte o zaman karşındaki batırdığın iğnenin acısını daha iyi anlıyorsun. Ne güzel, kısacık dizeler sığdırılmış ana fikir. Yalnız, dost da acı söyler :) Anladınız siz. Sevgimle...
uzun uzun bir derdi anlatmaktan ziyade ve dolayısiyle bir çok anlamsızlığı da birlikte taşımak yerine kısa ve öz anlatım ve fakat şiir olarak tabi her zaman kabul görmüştür...
Gül sizdeyse bülbül bizde,
Hepsi hoştur indimizde,
Dostta hata aramak boş,
Tüm ayıplar kendimizde.
========================
Evet tüm ayıplar insanoğlunda ..
Nefis bir şiirdi .