İsraf haram, yağlı göbekler şişmanız, Spor yaparız, ah vah eder pişmanız… Doktora biatimiz, can kederinden, Ölüm var cana, kim dönmüş seferinden…
Paylaşamayan, Müslüman’a tükürün, Hakkını versek, nimetlere şükürün, Hak reçete var, giyme zulüm fistanı, Savaş- terör- kan, aratır kabristanı…
Tabut aralığından baksa bu sefil… Çocuklarca temiz, duamla ağlasam… Hicretle ağarmış,günahlara kefil, Cehennem bana doysa,hep ben yansam… Eki.08/2008 Şeker Mh.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep ben yansam… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep ben yansam… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En çok yağmuru özlüyordu, Şefkat yoksulu babasını da... Öylesine asildi ki, yüreği Herkesin yerine Ebubekir'di; ben yanacağım cehennemde sadece kimse yanmasın derdi Annesiz kuşları düşünürdü, Kayıp yılların yetimlerine ağlardı... Mevsimin adı yoktu,Azalmıştı güneş Tüm kasabalar yakındı yasaklara, Köstekli bir saatin yaşıydı zaman...
Serseri hamal ve hüzün çiçeğini anımsadım..siirinizin adı..hep ben yansam olunca..
Aldım ve kattım sözlerinizi ezberimin güzel tarafına..
kalıbı,muhtevasıyal gayet başarılı çalışma, Ne yazık ki ne lazımcılık bir kısım insanımızı bu hale getirdi,Allah islah etsin,sadece müslüman değil diğerlerini de unutmamak lazım.
HER BİR MISRA İÇİN AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDER ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM AVRUPA VE AMERİKADA EN FAZLA TÜKETİLEN İLAÇLAR ZAYIFLAMA İLACI OLURKEN TOPLUMUMUZDA DA BU RAĞBET GÖRMEYE BAŞLADI MADALYONUN ÖBÜR TARAFINDA AÇ EVSİZ HASTA BAKIMA MUHTAÇ İNSANLAR, ALLAH BİZE İNSAF VİCDAN VERSİN SELAM VE HÜRMETLERİMLE
İçinde bulunduğumuz zamanı öylesine akıcı ve öylesine gerçek bir dil ile dökümüşsünüz ki dizelere bizlere söyleyecek söz bırakmamışsınız adeta.
İnsanın en büyük düşmanı kendisidir kendi için. Yoktur ki başka düşmana. Körelmiş ise nefisler, bileylesen de yine açılmaz biliri hepimiz, aç yatmış çocuklar, zorda kalmış babalar, sokağa düşmüş analar, kim görebilir bir tekme de kendisi atar.
Dönecek miyiz bir gün aslımıza ve uzatacak mıyız elimizi aça ve düşmüşe ve hesabını verebilecek miyiz yaptıklarımızın hesabını ahirette.
Çok çok özledi ve düşündüren sorgulayan dizelerdi.
Tabut aralığından baksa bu sefil… Çocuklarca temiz,duamla ağlasam… Hicretle ağarmış,günahalara kefil, Cehennem bana doysa,hep ben yansam….
Affet onları ya Rab Ve beni yak cehennemde bir başıma .... Bütün duyarsız müslümanlan kullarının yerine.... Çok güzeldi sevgili şair dizelerin saygımla selamlar....
İsraf haram,yağlı göbekler şişmanız, Spor yaparız,ah vah eder pişmanız…. Doktora biatımız,can kederinden, Ölüm var cana,kim dönmüş seferinden güzel şiirinizi ve şairi kutluyorum saygılar
Tabut aralığından baksa bu sefil… Çocuklarca temiz,dualarla ağlasam… Hicret etmiş,günahalara kefil, Cehennem bana doysa,hep ben yansam….
ne büyük yürek var sizde şair...başkalarının günahı için cehennemde yanmaya razı bir yürek...sen yanma şair kim hakediyorsa o yansın ateşlerde....harika bir şiirdi... tebrik selam ve saygılar...
Yürekten kutlarım o güzel ve duyarlı yüreğinizi şiir yürekli dost, söylenmesi gereken her ne varsa söylemiş yüreğiniz, kaleminiz daim ve dik olsun saygılar..
İsraf harammış,yağlı göbek şişmanız, Doktora biat,yanarız can kederinden, Spor yaparız,ah vah eder pişmanız…. Ölüm var,kim dönmüş seferinden….
Paylaşmayı bilmeyen, müslümana tükürün… Keşke hakkını verebilsek,nimetlere şükürün, Ölüm ve hırsız,rendavulu gelir mi?... İmtihan bu,soran cevap verir mi?...
Hak reçete yaşanmaz,giydik zulüm fistanı, Savaş- terör- kan, aratıyor kabristanı…
Tabut aralığından baksa bu sefil… Çocuklarca temiz,dualarla ağlasam… Hicret etmiş,günahalara kefil, Cehennem bana doysa,hep ben yansam…..........Yürekten kutlarım çok ama çok güzeldi.
Paylaşmayı bilmeyen, müslümana tükürün… Keşke hakkını verebilsek,nimetlere şükürün, Ölüm ve hırsız,rendavulu gelir mi?... İmtihan bu,soran cevap verir mi?... ÇOK GÜZELDİ.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN RESİM DE ÇOK ANLAMLI VE ŞİİRİNİZE ÇOK YAKIŞMIŞ.TEBRİKLER.
insanın üzerine gelseler yargılasalar nafile, akşamları yastığa başımızı koyduğumuzda iç sorgulamamız bizi ya asar ya bağışalr işte bütün geçen ömrün tek gecelik kısa bir an'ıdır...biz kendimize ne kadar saygılıyız... tebrikler şiir dostu...saygımla...
bu ülkede yoksullugu anlatmakla bitiremesin kürsülerden konuşanların ağzına baktığınız zaman dünya toz pembe ama gerçek hayata döndügün zaman toz duman işte aradaki fark bu duyarlı yüreginizi yürekten kutluyorum güzel insan...
Paylaşmayı bilmeyen, müslümana tükürün… Keşke hakkını verebilsek,nimetlere şükürün, Ölüm ve hırsız,rendavulu gelir mi?... İmtihan bu,soran cevap verir mi?...
HARİKAYDI ŞİİR DOSTU DUYARLI KALEMİN SUSMASIN TEBRİKLER SELAMLAR
RUHTAKİ KARA LEKELERLE AK TANELER ARASIRA HESAPLAŞMALI DEĞİLMİİİ HARİKA KALEMİNİZE YÜREKTEN TEŞEKKÜRLER DEĞERLİ KALEM İNSANOĞLU AKSAYAN YÖNLERİNİ BİR AN ÖNCE DEVREYE SOKMALI
Tebrikler
İçeriği içten mühtevası derinden bir şiir çıkmış okuyucuların karşısına.
Paylaşım için teşekkürler.