(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZOKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZOKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
köfteyi tatlandırmak için soğan blenderda paramparça olana kadar karışır... :))) ------------------------------------- karışık bu aşk karışık **** hangi aşk değil ki... cevap ver dedecim... hangisi değil....hangi aşk karışık değil...?
martı balık peşinde,balık alık olmamak için zokadan kaça dursun, deniz atıklardan kaça dursun karışık işler bunlar elbette...aslında isot kadar yakıcı bir şiir...yürekten kutlarım... tebrikler...sayımla...maviler yüreğinize...
Karnını doyurmakdır burdaki aşkın sebebi. Elbette insanlarda da durum bundan farklı değil. Dep bir doyum için. Doyum derken yanlış anlaşılmasın. Sevgi tüm varlıklar için ki insanda bu daha belirgin ,çok büyük bir ihtiyaçtır ve giderilmediğinde önü alınamaz hüzünler yaşatır. O sevgiyi karşılıklı yaşayanlar elbette martınınki gibi tek taraflı olmasa da bir aşkı paylaşmış olurlar.Tek fark budur. Birisi iki tarafı da mutlu ederken diğeri sadece kendi ihtiyacı içindir.
inerse martı gök maviden cayıp derin mavide boğulur mu? -boğulmaz sezince tehlikeyi uçar mı? ya balık... zavallı çıkaramaz ki başını sudan soluyamaz ki martının havasını ne olacak şimdi Eftelya akıl ver… hangi büyücü kanat takar balığa yada martıya nefes… yok.. bu aşkın sonu hüzün martının açlığına dayanamaz balık sunak oldur aşkına martının kursağında kalır büyük Aşk-ı
sevgi ve saygımla
cimcime79 tarafından 10/16/2008 4:20:53 PM zamanında düzenlenmiştir.