(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülce’yi Özlemek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülce’yi Özlemek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadını yemek pişiren, temizlik yapan, sadece zorunda olduğunda konusan, erkeğin evrimleşmemiş sekli olarak goren zihniyetin aklını basına getirecek , somut durumların somut tahlillerini cok iyi şekilde yapan, mükemmel bir şiirdi...Teşekkürler...
Gülce'sin, insansın cinsellilği ve namusu taşımalı başa. Kovmalı töreyi, kula kulluğu, sevmeli özgürce ve ölebilmeli özgürce, kendi istediğinle. Töreyi lanetlemeli her ağız ve insan yüreği beyni ile, namusu almalı başlara, yaşatmalıyız Gülce'yi özgürce, sevdalarla...
belkide türkiyede daha çok anadoluda boş inançların uğruna büyük cinayetlerin sonucu olan töre toplumuz büyük ayıbı yazdığınız şiir çok daha iyi anlatıyor keşke böyle törelerimiz olmasaydı da gençlerimiz hapishanede yatmasalar cahilliğin sonucunu gençler bedelini hayatıyla ödüyorlar YETER ARTIK BİTSİN BU TÖRELER...
sarma belleğine, sarpa yüreğini sevi’ye aç yine, ya koca?-e boca zora sev gibiler belli, törecik belli ki bohçana koy sevdanı, dal doy nice.
çoğal ten çekimlerinde, kır kul zincirini, özde bel-üstü etik, bel-altı şimdi, şimdilik çarp tabuları, aktöreye böl, et lime didik özün müstahak, düşün hak, d/öl özgürce.
-kıydım-kırdım-haykırdım adını; Gülce. ........................... haydi tünemeyin köşelere kelimeler çıkın şair sizi çagırmakta bakın bir ırmak akıyor her okuyan yıkanıyor
etkili tınısı kalan şiirdi yüreginize emeginize saygılar hocam......
hocam yine müthişsiniz... öyle betimlemeler var ki,inanılır gibi değil... birkaçını yazayım, yarım saattir içindeyim şiirinizin, tespit ettiklerimi sıralıyayım;
hor ve çıtkırıldım, sırçasın... sarma belleğine, sarpa yüreğini... zora sev gibiler... ırzdan ince, töreden koca...bohçana koy sevdanı... çoğal ten çekimlerinde, kır kul zincirini... özde bel-üstü etik... çarp tabuları, aktöreye böl, et lime didik... özün müstahak, düşün hak, d/öl özgürce.
kadını cinsel meta gibi gören anlayışı ve bir de törenin artı baskısını bir ağıt gibi işlemişsiniz hocam! rahat bir bölgede yaşadığımız için töreden etkilenmiyoruz ama biz de başka baskıları yaşıyoruz, elbette törenin katı kurallarını hisseden ve her gün genç kızlara kıyılan töre cinayetlerini duyuyoruz, onlara göre rahat olabiliriz, ancak bizim toplumda kadın olmak gerçekten zor be sevgili hocam! hocam kadın sorunlarına da el atmanız duyarlı yüreğiniz ve usta kaleminizle dile getirmeniz kendi adıma beni yüreklendiriyor hocam. sevgilerimle sevgili hocam. dostça kalın.
zar gibi dilce, kah, inceyse ipince
sevi’ye aç yine, ya koca? -e boca
bohçana koy sevdanı, dal doy nice
------------
dünde bir kızımız öldü.
töre yüzünden. şiiriinz ustaca hüzünle acıyla iliklerine kadar oya gibi işlenmiş
ağıt misali yüreğime işledi.ellerinize duyarlı yüreğinize sağlık.
toplumun kanayan yarası malesef...
uygulanan töre belası.