artık seyrek bakışlarının sokak gezmeleri makbûl adım başı sakız çiğneyen korkun çektikçe uzayan don lastiğinden farksız bu şehirde birinci sınıf sevişlerini üçüncü sınıf odalarda sınıf atlamaya hevesli oğlanlarla büyüttün bir kere olsun dedin mi bana . . .
sınıfını geçtin
şimdi şebeke suyuyla yıkanan ruhundan fışkıran hep kirli intiharların sünepe ağızlı suni teneffüslerde asılı kaldı diazemli dudaklarımdan yayılan aşk kokulu sözleri süründün ayrılıkların kamburu tren istasyonlarında bir kere olsun dedin mi bana . . . kokunu özledim
veda sesinde mısır çarşısı kuşlarının lirik dansı doğuyor az ötede boğulan deniz balık ekmek teknelerinde can pazarında büyürken gözlerim çekingen bakışlarının sehpasız idamlarında gölgem kısa kalıyordu sevdana bir kere olsun dedin mi bana . . . karanlıkta gölgemdin
zamanı ikinci elden kiralık düşlerle yaşarken bir ayak izini korkutacak kadar sessizdin ses etmediğin beddualarım dönerken çarpınca yüzüme sana bıraktım günahkar ellerimi inançların cami avlusuna bırakılmış dinsizi ile kan kardeşliğimi bozdum sadece sana inandım meğer tanrı benmişim bir kere olsun dedin mi bana . . . sana da taptım…
alicengizoyunu (…artık şimdi veda zamanı…bunlar en mutlu günleri ayrılığımızın…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bunlar en mutlu günleri ayrılığımızın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bunlar en mutlu günleri ayrılığımızın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüzüme son nefes aldığın sigaranı bas yüzüm unutmasın seni.... yaşlanıyorum (Tanrılarda mı ! Kıyamet yakın demek) suya dayanınca o nehrin kıyısında ki; memelerin dedi kahin dudak izimden tanımalıyım seni (Yüzüm o günden beri kör sadece bir lav var senden kalan) sana söylemediğim bütün sözcükler üç tü ki kısadır Amin le Aşkım demek biri 1 diğer 2 harf fazla (oysa sen sadece aşk istedin)
sana içimde yatak saydığın bir kent bana biçtiğin bütün ayrılıklar telli nefes sayıyorum (Tellendirdiğim) sigaramın son şarkısı sen ben sadece sende ağız dolusu bir mavi sense bende nefes tanrılar soluk alır mı deme bilseydin korkardın çiğerimdeki yelkeni ve hep sana koşardı ayaklarım (Akılsız başın tanrısı del olur!)
sana delirmek ne hacet ben sende usu buldum ki aşk cümlesi öyle doğdu tanrılar doğurur mu deme (idda edenler var. hepsi yalan... )
şiir yazar dem söylerim sevdalı başı var aşirin aşk bahşet hepsi ölecek tebamın bir tek kendime yazdığım şiirler kalakcak (ben paidara yazarım)
paidar aşk sen bende yalnızca bensin şiirse ölümsüzlüğüme avuntu ben yalnızca kul avuturum gerisi aşk ahh minel aşk....
pastav tarafından 10/13/2008 2:26:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
ayrılığı bile muhteşem kılmışsın Alicengiz.. ayrılık bile güzel sitem olmuş dizelerde... bile.............
ve ayrılığın en güzel günleri.....acıların yoğun olduğu,unutulmanın imkansız sanıldığı,her şiirde,her şarkıda onun baş rolde olduğu günler.... ne diyim sana yine yine harika....
bahratların arsında isot kokusu, varsın olsun varsın yaksın tadında ve varsın hayat alacağını alsın verecek hep bize zaman yazılsın nasılsa o hep onsekiz yaşında... tebrikler...varol..
... ... Tanrı olsan kaç yazar ki mabedimde! Korusam seni, kollasam, Avuş açsam bir sana... Issızlığımda tek sana sığınsam, Sevsem /sevmesem/ tapsam! Tapınsam! Karanlıklarım aydınlanırmı ki? Gün görmemiş gözlerim, Çıkar mı aydınlığa? Emanet ellerimi, Korur musun gözün gibi? Sanmam Sevgil/m. Kesitinde kalırsın hayatın... Çünkü bilirim ki... Tanrılar da birgün ölür! Ve ben yine kokuna hasret kalırım...! ... ...
. . . demiştim yaparım diye yaptım ki ayrılık yıkmadı içimde kurulan tahtı hani daha önce de demiştim "taht kurmuşsun kalbime en güzel yerindesin" diye . . . demiştim ve durdum işte sözümde ayrılık ne ki benim sende bıraktıklarıma bak bir kere dokun ve yan ... alt alta değil şimdi yan yana noktalar anla
teşekkür ederim herbirinize...