(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadın ve Erkek arasındaki duygular o zamandan beri varmış.. Aşksız yaşamak mı ? işte o herşeyden tüm deliklerden daha da darmış.... Tebrikler Değerli Üstadım.. Selamlarımla...
"Ah minel aşk" yani ah aşkın elinden... cenneti ayağınıza getiren bir tılsım, kor gibi yakan,yaktığı yerde kıpkırmızı güller açtıran bir mevsim,yaşatmak için yaşayanların yegane azığı ve en önemlisi sizi kör eden ama kalbinizle yürürken eğer Rabbani iseniz size yolu bulduran, sırat-ı müstakime erdiren bir rehber... Allah anlamayı ve yaşamayı nasip etsin. yüreğinize sağlık...
gündemimde olan konuyla alakalı sayfanızda bir şeyler görmeye o kadar alıştım ki hocam, tebessüm ettiriyor beni...mutlu oluyorum... bir de yazdıklarınız üzerinden değerlendirme yapıyorum..bu şiiri bugün yayınlamanızın hikmeti; kendimce, yaşamımda saklı diye düşünüyorum... sevgi, aşk, platonik ya da değil gerçek Aşka ulaştırıyorsa sonunda, bitmeyen heyecanı saklıyor bağrında...ne kırgınlık, ne umutsuzluk geçemiyor yanından; her büyüyüşünde sevda "bir" olan "iki insan"ı taşıyor semalara yücelerin yücesine... ve ilk şiirinizden itibaren, şiirlerinizin size has imzası var üzerlerinde, değişmeyen o kalıcı tad hepsinin satır arasında gizli hocam...ne güzel sizi takip ediyor olabilmek... yüreğinize sğlık , Allah razı olsun hocam...
eğer gönül gönüle karşıysa görünmez bir iletişim kanalı oluşur ve birbirinin duygularını yaşamaya başlarlar insanlar.Aşk bunun yoğun yaşanmışıdır....anne oğul arasında,allah kul arasında olduğu gibi. O kadar içten yazmışsınız ki etkili oldu.teşekkür ederim.
Bunca arbede
Koskoca evren bile
Yetmiyor Ben-i Adem'e
İnanma tüm suçu
Havva'yla Adem'e
Yükleyenlere...
.....Nefisti şair dost Kutlarım.