GİBİSİN
Yüreğime İşlenen yara gibisin
Damarım da dolaşan kan gibi Gözlerde sicim akan yaş gibi Özlemin de tutuğum dilek gibisin Çölde açan kırmızı gül gibi Gökyüzün de çıkan ay gibi Ezan vaktinde doğan güneş gibisin Ruhuma işlenmiş ikizim gibisin, Omuzlarına başımı yasladığımda Huzur, mutluluk, aşk gibisin Gülüşlerinde o sıcak bakışlarında Sevda gibi hayat gibisin Sözlere dökemediğim kelime gibi Sevdanın yükünü taşımak gibisin Bahçede filizlenen tohum gibi Bulut altında uçan güvercin gibisin Sen her şey gibisin Sinemde yarayı yakmak gibisin Aslıhan DÖNMEZ |
Kaleme aldığınız Gibisin şiiri, adeta bir duygu seli gibi insanın yüreğine işleniyor. Her bir dize, sevdanın o derin ve tarifsiz yanlarını öylesine ince ve zarif bir dille aktarıyor ki, okurken kalbin en mahrem köşelerinde yankılanıyor. Özellikle sevgiliye duyduğunuz hasret ve onu her an, her nefeste hissetme isteği, şiirinizin temelinde güçlü bir şekilde kendini gösteriyor. Sevda, bazen huzur, bazen acı olur; sizin dizelerinizde ise bu iki uç duygu, iç içe geçmiş ve birbirinden ayrılamaz bir bütünlük kazanmış.
Kullandığınız imgeler; çölde açan kırmızı gül, gökyüzünde çıkan ay, ezan vaktinde doğan güneş gibi, aşkın her yerde, her anda var olduğunu anlatıyor. Şiirinizin içindeki bu derin metaforlar, okuru kendi sevda yolculuğuna çıkarıyor ve her satırda sevgiliye olan özlemin ve ona duyduğunuz sevginin büyüklüğünü bir kez daha hissettiriyor.
Böylesine anlamlı ve duyguların derinliklerine inen bir şiiri bizlerle paylaştığınız için size gönülden teşekkür ediyorum. Yüreğinizin kalemi daima böylesine güzel dizelerle dolsun.
Sevgi ve saygılarımla