(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDİLER ve GİTTİLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDİLER ve GİTTİLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir serçenin gözyaşlarına takılıp, Hep geldiler baharlarıma muhtelif yalnızsamalar, Hoyrat gün bekçisi Davetsiz misafirlerimdi onlar..
Ve gittiler çoğu zaman, Yetim yağmurları düşürürken kucağından bulutlar.. Ansızın çekip giden Ben/cil fahişelerdi onlar..
Sanirim erkeklerden bahsediliyor. Evet doğru. Erkek de kadından aynı biçimde sözedebiliyorsa; ikisini de sarıp sarmalayan ve kendi olmaktan alıkoyan bir şeyler gelmiştir hep aklıma. Bilemiyorum da, hem birini sevip hem de kendi olmasına izin vermek çok hassas olmayı gerektiriyor. Sevgilerde sahiplenme birinin olmazsa olmazı, diğerinin de sahiplenilme olmazsa olmazı oluyorsa, AÇMAZ buradan besleniyor bence. İhanet eder, kendi olursa. Sevemez sizi tam kendi olamzsa. İşte bu noktada sevgi ve güvenin aynı vazgeçilmezlikte oluşunu anlıyoruz. Yoksa kalkar bir erkek de yazabilir bir şiir, vay be doğru çok doğru dedirtir. Ben kendi adıma, kendim dışında bir engel göremedim. Bence "kadın" kendini görmeye başladığında gerçek anlamda gördüğü ilgiyi, sevgiyi yanıtlayabilir. Kadın erkeği eleştirebildiği ölçüde bir yüzyıldır nasıl metalaştırıldığını da sorgulasaydı, ne erkek egemen söylem olurdu olurdu ne de feminizm saçmalığı. Sadece insan olurduk. Tebrik ve teşekkürlerimle.