(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş yolu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş yolu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güneşler gördüm kendi ışığında boğulan ne güneşler gördüm kendi kanında yıkanan ne topraklar gördüm kanserli, bilge yarasalara mekan
İçinde bulunduumuz durumu anlatmış sanki dizleriniz, Güneşimiz artık sıcak doğmuyor ve doğan her günde güneşin kızılıığında akıyor kanlar ve yakıyor yüreklerimizi. Dinecek mi bir gün bu akan kan ve güneş yine umut ile doğacak mı doğudan sevgi ile.
Özel bir şiir ve özel bir anlatım. Kaleminizi kutluyorum. saygılar yüreğinize
bir güneş gördüydüm bir dağ başında bir kargı ormanında bir düş yolunda heyhat... sevgilim vurulmuştur hayallerinin koynunda
(sevgiliye..)
ne güneşler gördüm kendi ışığında boğulan ne güneşler gördüm kendi kanında yıkanan ne topraklar gördüm kanserli, bilge yarasalara mekan *********************************** Kutlarım değerli dost, yüreğinizin sesine ses veren kaleminiz daim ilham perileriniz bol olsun..
Birgün her nesnenin içindeki amacı gördüğümüzde Her maksadın ardına saklanan art niyetin tiyniyeti ortaya çıktığında düşler düş kalmaktan yorulmayacak..Bilge yarasalar güvercin olacaklar..
Ben bir düş gezginiyim dost,Ararsan şiirin umudunda bulursun beni..Geç kalırsam da bir merak etme.. Kendi ışığında boğulan bir güneşe mum götürmüşümdür..damla damla serum gibi ışık..
cansın üstad,,Sen hep yaz..şiir okumaya doyulmuyor..Sevgiler,selamlar..dosta.
di_li geçmiş zamaznla,şimdiki zamanın birbirine girifti şiirin anlamına nekadarda derinlik getirmiş ..yazan kaleminize ve yazdıran yüreğinize sağlık...
kanserli,
bilge yarasalara mekan
O günaşlerinde kendi kanına yıkanması
O bilge yarasaların yüzünden olmuyor mu?
Çok güzel ve anlamlıydı dizeler.
Yürekten tebrik eder,
sevgiler, saygılar sunarım.