Bir tufandır dereleri tepeleri sarsan Terk edilmiş topraklarda yoğrulur terim Mermiler yağarken, vadilere karılır tenim Kancık bir saldırıdır hainliğin Dağ dağ bedeni savrulan ben olurum.
Davul zurnayla toy geleneğidir Türkün Kına gecesinde gözü buğulu genç kızın Asker uğurlamasında yiğit Mehmetlerin Çeyrek asrı kahra belemiş hainliğin Hudut hudut yüreği yakılan ben olurum.
Kim uğurlar gülücüklerle kan dolu elleri Sırtını hangi el sıvazlar kanlı gömleğin Nereden gelir ağır silahı, irin dolu mavzeri Tetik çeker, katırlar taşırken vahşi zilleti Pusu pusu künyesi düşülen ben olurum.
Eruh’un aslında daha dün değil mi tarihi Seksen dört Ağustos takvimler gösterir on beşi Sıcak terk ederken iklimi ayaza akşam vakti Ar damarı yırtılır gecenin, patlatır kalleş keleşleri Coğrafya coğrafya sinesi kavrulan ben olurum
Üzümlü, Kısıklı, Taşdelen’e saldıranlar Tükenmiş insanlığı taş kalpli bile değildiler Derecik’ te aynı oyun, Dağlıca ibret dersi Aktütün’ de memlekete acı şerbeti dökerler Karakol karakol kahpece vurulan ben olurum.
Yakın dönemlerde ara fitneyi, fesadı İhaneti haykırır kanla suladığın toprağın tarihi En asil evlatlarının bedenleri gübredir asaletine Çanakkale, Sarıkamış, Sakarya, Kocatepe’de Can can toprağa abı hayat, dökülen ben olurum.
Bilirim bu ne ilkidir ne de sonuncusu haysiyetle imtihanın Ben silahı tutan zavallıya değil tutturana öfkeliyim Samimiyetsiz cümleler saklı siyasi demeçlerin Can evine verdiği hasardan şikâyetçiyim Riyakârlıktan kelime kelime daralan ben olurum.
Kin dermem yine de bir masum varsa yarasın sarayım Kardeşliğe ağıtlar yakarım, içte kopar ahengim Musalla taşında bayrağa sarılı şehit bedenim Yıldızımın beyazı al renkle donanmış, yangın yeri vatanım Dua dua teslimiyet içinde ruhum, durulan ben olurum.
Geçer aradan bir süre, futbol, magazin vesaire Hayat kavgası, geçim derdi, günlük siyasete Yaşananlardan almak nasip olmaz kalıcı dersi Her dalgasında yalnızca bir heyecan kasırgası Yavaş yavaş, alışkanlık üzre unutan ben olurum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN OLURUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN OLURUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kin dermem yine de bir masum varsa yarasın sarayım Kardeşliğe ağıtlar yakarım, içte kopar ahengim Musalla taşında bayrağa sarılı şehit bedenim Yıldızımın beyazı al renkle donanmış, yangın yeri vatanım Dua dua teslimiyet içinde ruhum, durulan ben olurum.
Yüreğinize sağlık! Kaleminiz daim olsun! Saygılar...
Geçer aradan bir süre, futbol, magazin vesaire Hayat kavgası, geçim derdi, günlük siyasete Yaşananlardan almak nasip olmaz kalıcı dersi Her dalgasında yalnızca bir heyecan kasırgası Yavaş yavaş, alışkanlık üzre unutan ben olurum.
Kardeşliğe ağıtlar yakarım, içte kopar ahengim
Musalla taşında bayrağa sarılı şehit bedenim
Yıldızımın beyazı al renkle donanmış, yangın yeri vatanım
Dua dua teslimiyet içinde ruhum, durulan ben olurum.
Yüreğinize sağlık! Kaleminiz daim olsun! Saygılar...