(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasret; sevgiyi büyüten en acı tat gibi. Acıyı seviyoruz sanırım çünkü acı da bir tat... Hasret ne kadar zor olsa da ona üstün gelen sanırım vefa... ''müstesna bir duvarın dibinde bekleyeceğim seni söz verip umut verip de eğer gelmezsen çırpıntılar denizinde yüreğim kabara kabara ağlayacağım öleceğim'' Vefa varsa; ne bekletir, ne ağlatır ne de ölmene izin verir... Yüreğinize sağlık. saygılarımla...
Sonra sen Gözyaşıma haps olmuş birsu damlası oluyorsun ıslatmadan yüreğimin çölünü uzak bir hasretin koynuna...
Sevda gibi ağır bir eylemin içindeyken yüreğimiz birde hasret girmişse koynumuza artık yüreğimizi ipe geren bir yalnızlık çölüdür günler ve günlerin çarmıhında dudaklarımıza asılı kalır yarındalık umutlar...
Tebrik ederim şair Güzeldi şiir Emeğine Yüreğine sağlık...
yüreğimiz çöl ta ki yıllar öncesinden...alıştık artık ama bize şiir yazdıran bu duygular işte....hepimize... yazdıkça sanki küllenen duyguları tekrar ateşliyoruz gibi...
Ah! Şu verip de tutulamayan sözler... Ah! Yaşanıp unutulanlar gibi yazılıp bir kenara atılmış şiirler... Ah! Özlemler ve hasret mengenesinde ölümüne sıkıştırılan yorgun kalpler ah...
O müstesna duvar neresi be şair... Sessizce söyle kulağıma yemin olsun ki söylemem kimseye !!!
Şiir Turnaların göç yolunda tek nefes alımlık muhteşem bir söğüt ağacı...
"Aşırı naiflik yorar insanı" der Kızıltan...
Ha bir de özür diler çünkü okurken kendi müziği eşlik etmiştir şiire ki hep söylediği Yıldız Tilbe nin sahte duyarlılığı bir hayvan katliamı okeyi sonrası patlatmıştır öfkesini yeniden yeminlidir o yüzden dinlememeye...
Kaleme hayranlığım Beykoz sırtlarından tebessümümdür Turnalara... Sevgimle Fly...
(: zarif naif ve duyarlı kalbin senin zayıf noktan sevgili fly ve tüm zayıflıklarımız böyle olsalar keşke ve çok çok teşekkür ederim protestoma iştirakine varolasın... Sırrın sırrımdır ((: .... Sevgimle.
yıldız tilbe'yi kaldırdım ben de hayvan ve canlılara karşı tutumunu hiç tasvip etmeyenlerdenim tabi ki... onu bunu bırakın küçücük böceklere bile kıyamazken insan...nasıl bir akıl tutulması yaşıyor bu insanlar bilmiyorum dünya sadece insanlar için yaratılmadı ve her canlı soyut manevi zincirlerle halkalarla bağlı birbirine birini yok ettiğinizde ya da yok saydığınız da olanlar olur dünya insanların başına ters çevrilir...
ama çok karşılaşıyoruz artık bu iç karartıcı durumlarla duyarlı insanlar bu yüzden insanlardan uzaklaşıyor...çünkü o değerini bilmedikleri hayvanlar o kadar zulme kötülüğe karşı
yine de o kadar bağlı ki insanoğluna o kadar sevecenler ki anlatılamaz...
kalp gözü kararmış bazı insanların ne diyebiliriz ki...
çok güzel okumuş parçayı içli... ruhuma hitap etti o yüzden eklemiştim eklerken de bir tereddütle eklemiştim zaten
insanlar ah!..artık gittikçe yabancılaşıyorlar doğaya canlılara çok üzücü...bu da
:) tamam ok
var tabi öyle bir yer...sessizce söylerim kimseler duymasın ama sır olarak kalsın isterim hahhe...
''müstesna
bir duvarın dibinde bekleyeceğim seni
söz verip umut verip de eğer gelmezsen
çırpıntılar denizinde yüreğim
kabara kabara
ağlayacağım
öleceğim''
Vefa varsa; ne bekletir, ne ağlatır ne de ölmene izin verir...
Yüreğinize sağlık. saygılarımla...